Söker elschema till backkamera på en Kia Ceed 2018, kontaktstycket som går in i kameran. 4 kablar med färgerna röd, svart, vit och gul. Kia har tydligen inte satt fast stiften ordentligt så stiften åkte ur när jag öppnade kåpan bak på kameran som sitter med fyra små skruvar för att plocka bort oxid. Frågade Hedin bil om ett elschema men det var inget de kan tillhanda hålla.
/ Robert
Annons
Re: Söker elschema till backkamera Kia Ceed 2018
2Om du menar i den lilla vita kontakten inne i kameran så så är ordningen så här... Om du har kontakten liggandes med flärpen ned mot bordet och tittar bakifrån där kablarna går in så är det från höger, Röd, Svart, Gul, Vit och sedan två tomma platser till vänster. Försökte lägga in en bild men lyckas inte :/RobbeX64 skrev: 27 jan 2025, 15:05 Söker elschema till backkamera på en Kia Ceed 2018, kontaktstycket som går in i kameran. 4 kablar med färgerna röd, svart, vit och gul. Kia har tydligen inte satt fast stiften ordentligt så stiften åkte ur när jag öppnade kåpan bak på kameran som sitter med fyra små skruvar för att plocka bort oxid. Frågade Hedin bil om ett elschema men det var inget de kan tillhanda hålla.
/ Robert
3Ett tips är att Googla backkamera kia ceed 2018.
Mycket lättare att se, då det dels är svårt att förklara med ord samt är väldigt omständigt att få in bilder i forumet.
Mycket lättare att se, då det dels är svårt att förklara med ord samt är väldigt omständigt att få in bilder i forumet.
4okej, då ska jag testa det. Tack så mycket för respons.