Använd inte CAN-styrning. Kan skapa störningar i systemet med diverse lustiga fel.
Ta styrspänningen från kontaktstycket och kabeln som är angiven i tabellen (vilket oftast är stift 2).
Lägger upp en uppdaterad lista här inom kort med alla vanliga modeller.
Annons
Re: Till alla extraljusinkopplare
42Hej, ny på forumet. Ska koppla in en ljusramp, och undrar vilken storlek på kabeln som jag ska sätta strömtjuven på? Finns flera olika storlekar att köpa på biltema...
Har en sportage från 2017
Har en sportage från 2017
43Manöverspänningskabeln behöver inte vara mer än 0.75, då ingen större ström går genom denna.
44Någon som vet färg på kabeln för pljus till xljus? Gäller en Sorento 2016, har fått ut signal för själva helljus men söker pljus färgen på kabeln på FÖRARsida
45Hej, jag bor i Sverige i 5 månader och min svenska är inte så bra, jag hoppas att du accepterar min fråga på engelska
I have a Niro HEV from 2019 which is a DE version and I bought the Fusion 600 X PE.
I have 5 wires : black - red - green - white and yellow, should I use all wires ?
I only want the full light while I am driving so I think black and red is what I need.
Black is simple but where should I connect the red wire ?
Directly to the wire of the front light or should I use a relais ?
Tack på förhand
I have a Niro HEV from 2019 which is a DE version and I bought the Fusion 600 X PE.
I have 5 wires : black - red - green - white and yellow, should I use all wires ?
I only want the full light while I am driving so I think black and red is what I need.
Black is simple but where should I connect the red wire ?
Directly to the wire of the front light or should I use a relais ?
Tack på förhand