Vem har extraljuslampor på framsidan Niro HEV 2019 och vilka lampor har du ?
Är de lätta att installera själv utan att ha problem med canbus ?
Jag tänker på LED barbelysning
Annons
Re: Extra ljus front Niro HEV
2Använd inte can-bus avläsare.
Koppla traditionellt.
Se tråden: Till alla extraljusinkopplare, som ligger under DIY-fliken.
Koppla traditionellt.
Se tråden: Till alla extraljusinkopplare, som ligger under DIY-fliken.
4Jag vill köpa en fusion 600 men behöve jag köpa den med XBB paket eller canbus paket ?
5Min svenska är inte så bra men jag läste precis att det redan var frågat i DIY-ämnet och ditt svar var nej.
Jag ska beställa lampan senare idag
Jag ska beställa lampan senare idag
6Hej, jag bor i Sverige i 5 månader och min svenska är inte så bra, jag hoppas att du accepterar min fråga på engelska
I have a Niro HEV from 2019 which is a DE version and I bought the Fusion 600 X PE.
I have 5 wires : black - red - green - white and yellow, should I use all wires ?
I only want the full light while I am driving so I think black and red is what I need.
Black is simple but where should I connect the red wire ?
Directly to the wire of the front light or should I use a relais ?
Tack på förhand
I have a Niro HEV from 2019 which is a DE version and I bought the Fusion 600 X PE.
I have 5 wires : black - red - green - white and yellow, should I use all wires ?
I only want the full light while I am driving so I think black and red is what I need.
Black is simple but where should I connect the red wire ?
Directly to the wire of the front light or should I use a relais ?
Tack på förhand
7Kan och vill någon hjälpa mig ?
Kan jag koppla röd kabel till plus i säkringsdosa i motorrum ? Plus är inringat på bilden. Och vit till röd från helljus ?
Kan jag koppla röd kabel till plus i säkringsdosa i motorrum ? Plus är inringat på bilden. Och vit till röd från helljus ?
8Ja, du kan koppla matningen där.
Resten av kablarna i ditt extraljuskit får du kolla instruktionerna vad de ska gå till.
Resten av kablarna i ditt extraljuskit får du kolla instruktionerna vad de ska gå till.