Hur stänger man av funktionen med autoplay? Vad jag menar är att podden i mobilen startar automatiskt så fort man sätter igång bilen. Alltså vad jag menar är att jag har kopplat ihop min mobil med bilen via blåtand. Och så lyssnar jag på podd. Alltså startar podden i mobilen i appen och det spelas i bilens högtalare. Sen när jag har kommit fram till destinationen så pausar jag podden och stänger av bilen. Sen nästa gång när jag ska köra så startar jag bilen för att köra iväg och så börjar podden att spelas automatiskt. Utan att jag tryckt på Play. Sjukt irriterade. Hur stänger man av denna funktion att podden startar av sig själv?
podd i bilen startar automatisk
1Hej!
Hur stänger man av funktionen med autoplay? Vad jag menar är att podden i mobilen startar automatiskt så fort man sätter igång bilen. Alltså vad jag menar är att jag har kopplat ihop min mobil med bilen via blåtand. Och så lyssnar jag på podd. Alltså startar podden i mobilen i appen och det spelas i bilens högtalare. Sen när jag har kommit fram till destinationen så pausar jag podden och stänger av bilen. Sen nästa gång när jag ska köra så startar jag bilen för att köra iväg och så börjar podden att spelas automatiskt. Utan att jag tryckt på Play. Sjukt irriterade. Hur stänger man av denna funktion att podden startar av sig själv?![Bild]()
Hur stänger man av funktionen med autoplay? Vad jag menar är att podden i mobilen startar automatiskt så fort man sätter igång bilen. Alltså vad jag menar är att jag har kopplat ihop min mobil med bilen via blåtand. Och så lyssnar jag på podd. Alltså startar podden i mobilen i appen och det spelas i bilens högtalare. Sen när jag har kommit fram till destinationen så pausar jag podden och stänger av bilen. Sen nästa gång när jag ska köra så startar jag bilen för att köra iväg och så börjar podden att spelas automatiskt. Utan att jag tryckt på Play. Sjukt irriterade. Hur stänger man av denna funktion att podden startar av sig själv?
KIA SPORTAGE 2.0 CRDi AWD, AUT, 185 Hk, GT-line, 2017