Annons

Re: Förvaringsfack i kofferten

11
dunderklumpen skrev:Snyggt! Ser inte dumt ut alls! Får man fråga vad det exakta priset blev?
Har inget exakt pris då jag:

1. inte fått någon faktura än
2. har lite specialpris hos verkstan/ÅF

Men mellan 2500-3500 beroende på verkstad/ÅF.

Kia kommer dock inte sälja detta som ett tillbehörspaket, utan man får ta det som reservdelar.
Indigo skrev:Riktigt bra! Men jag kan tänka mig att det blir tajt på höjden, jag tycker att det är lite trångt på höjden utan förvaringsfack :)
Hade inga problem att lasta in en stooor resväska samt två kabinväskor (Ryanairs maxmått) med en hel del utrymme kvar :) Bara insynsskyddet som är i vägen.
Snart: EV6 GT.Line AWD Yacht Blue
Nu: e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017)
Annons

13
Det är standard. Förhöjt golv får man köpa till som reservdel eftersom Kia Motors Sverige valt att inte lägga upp det som tillbehör.
Snart: EV6 GT.Line AWD Yacht Blue
Nu: e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017)

15
Detta är ju bedrägeri. Marknadsföra och sälja en bil med utrustning som inte finns. I de senaste brochyrerna finns det, likaså på webben på KIA:s hemsida.
Får man sälja en vara med bilder och text på sådant som sedan inte levereras?
Niro PP2 deep cerulean blue - efter en radda med hybrid Toyotor och Volvos
Skriv svar

Återgå till "Niro"