Annons

Kartuppdatering 2020

1
Någon som har den senaste uppdateringen på Kia kartorna, skulle gärna vilja se serienumret på den, tror nämligen att Hedin Halmstad glömde uppdatera min GPS i min Kia proceed gt 2019 vid service. Tog en bild på firmware innan och efter service och det är exakt samma siffror.


Skickat från min iPad med Tapatalk
Annons

Re: Kartuppdatering 2020

3
Kjellberg skrev:Någon som har den senaste uppdateringen på Kia kartorna, skulle gärna vilja se serienumret på den, tror nämligen att Hedin Halmstad glömde uppdatera min GPS i min Kia proceed gt 2019 vid service. Tog en bild på firmware innan och efter service och det är exakt samma siffror.


Skickat från min iPad med Tapatalk
Lägg gärna upp bilden!

Re: Kartuppdatering 2020

4
Nu är detta från en JF PHEV (Optima Plug-Inl), men som man kan se på siffrorna är Firmware-versionen från 2019.02.22
och Navi-versionen 2019.01.02
Detta är 5.x/int1x och är än så länge den senaste.
Nya versioner är på gång men släpps nog inte förrän slutet på februari - början på mars.
Bild

Re: Kartuppdatering 2020

5
SorentoUM skrev:Nu är detta från en JF PHEV (Optima Plug-Inl), men som man kan se på siffrorna är Firmware-versionen från 2019.02.22
och Navi-versionen 2019.01.02
Detta är 5.x/int1x och är än så länge den senaste.
Nya versioner är på gång men släpps nog inte förrän slutet på februari - början på mars.
Bild
Tack!

Re: Kartuppdatering 2020

7
Kjellberg skrev:Adjustments.jpg
Enligt Hedin Halmstad så är detta den senaste för min bil. Pratade med dom idag, dom trodde att det kommer en ny i april.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ny karta + mjukvara brukar komma ut någon gång under Q1.
Kia cee'd sw GT-line -16, Kia cee'd sw SPII -15

Re: Kartuppdatering 2020

9
SorentoUM skrev:@Kjellberg
Du har en gammal version och det finns nyare, som du ser.
Så åk tillbaka och kräv att du får uppdateringen, för den har funnits i över ett halvår nu (så den är inte färsk men iaf nyare än den du har nu).
Han har ju iallafall senaste kartan;)
Kia cee'd sw GT-line -16, Kia cee'd sw SPII -15
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"