Annons

Re: Stänk skydd gt-line

11
Guss skrev:Ja köpte universal stänkskydd från mekonomen till min gt line.. modifiera dom så dom passar över dom gamla skydden .(tänkte ta bort dessa sommartid). Använder samma skruvhål med. Blev grym skillnad.
Man får nog zooma för o se bak för blev visst svårt o se på bilden:)
Kommer du ihåg artikelnumret till stänkskydden ?
Eller räcker det att säga Kia Ceed 2019 när man beställer ?
Hur mycket "modifiering" behövs ?
Kia Ceed SW Phev 2022, Delux White Pearl
Annons

Re: Stänk skydd gt-line

12
Artikelnummer: 40-3256402

Powerflow 2 heter dom

Nja enda ja gjorde med modifiering va och lägga originalstänkskydden på o märkte ut hål. Sen skar ja så dom får samma form som dom gamla vid kanterna. Tog Max 1.5 h o fixa allt. La brickor emellan med för va antingen i bak eller fram så blev det tajt med ena skruvhålet. Men tar du bort originalen får du ej detta problem. På min har ja kvar dom för det breddade lite mer. Hoppas ej svaret blev grötigt:)

Re: Stänk skydd gt-line

13
Artikelnummer: 40-3256402

Powerflow 2 heter dom

Nja enda ja gjorde med modifiering va och lägga originalstänkskydden på o märkte ut hål. Sen skar ja så dom får samma form som dom gamla vid kanterna. Tog Max 1.5 h o fixa allt. La brickor emellan med för va antingen i bak eller fram så blev det tajt med ena skruvhålet. Men tar du bort originalen får du ej detta problem. På min har ja kvar dom för det breddade lite mer. Hoppas ej svaret blev grötigt:)
Skriv svar

Återgå till "Ceed (2019-UPP)"