Annons
Annons

Re: Modifiera Pro Ceed GT

5
Aisaksson skrev:Lånar tråden lite också. Någon som testat modifiera sin pro ceed gt? Avgassystem? Chip?
Optimerade motorn och bytte avgassystem förra året. Testade även nytt luftfilter men kände inte av någon effekt så jag bytte tillbaka till originalet. Optimeringen och avgassystemet blev en succé dock. Rekommenderar det varmt. Det jag köpte, som jag länkade till längre upp i tråden, ger ifrån sig ett dovt muller. Smaken är som baken där. Men får ganska många blickar när jag gasar på. Värt varenda krona. Väljer du att beställa ifrån Feritta så kan du få avgassystemet skräddarsytt. Bara att förklara hur du vill att det ska låta så kan dom förmodligen lösa det om du inte har helt orimliga krav förstås :)

Re: Modifiera Pro Ceed GT

6
Aisaksson skrev:Lånar tråden lite också. Någon som testat modifiera sin pro ceed gt? Avgassystem? Chip?
Japp jg ha mappat min po ceed gt -19
Och de blev kanon en rolig bil blev
Super rolig går som ett skott
204hk och 265nm enligt kia
Bänkad till 203hk och 296nm
Optimerad och bänkad till
233hk & 360nm

Re: Modifiera Pro Ceed GT

7
Hallå!
Köpte mig en Ceed pro GT+ 2015 om jag nu skriver rätt på namnet, det är en 1.6T 204HK som jag skall ha som en pendlarbil då jag ej vill göra massa mil på min dodge Challenger.
tänkte optimera bilen samt sätta på ett avgassystem och luftfilter,, finns et inga fler alternativ än dem 2 som visades längre upp i detta inlägg?

Försökt med ebay men vetifan vad jag skall söka efter, e van vid Audi bilar där man typ skriver Audi RS5 B8 B8.5 B9 osv, här va de lita svårare då ja ej vet va dessa modeller har för betäckningar.
Skriv svar

Återgå till "Modifikationer och tillbehör"