Annons

Nya Kia Proceed 2019

1
Hej! Ny på forumet här och har förgäves försökt nå ut till någon form av admin/moderator (de verkar ha övergivit skeppet).

Tänkte att vi kunde ha fått en modell-kategori för nya Proceed.


Jag och min sambo går i tankarna om ny bil, vi har i dagsläget en Golf V och kommer snart behöva något större. Då mina föräldrar har haft ett flertalet bilar från Kia så kikade även vi hitåt.

Valet föll då på en Proceed, vi tycker att den är tillräckligt stor för att rymma vår familj men sportig nog för att inte kännas som en "gubb-bil".

Vi har varit och tittat på några stycken och ska även provköra en i helgen.

Det vi har bestämt oss för är: GT utförande (stora motorn och lite extra lull lull) och att den ska vara svart.

Det vi skulle vilja veta är: panorama taket, går det att öppna? Och kan man få dragkrok på bilen?

Är tacksam för svar!

Ha det gott! :)

Skickat från min ONEPLUS A6013 via Tapatalk
Annons

Re: Nya Kia Proceed 2019

3
HellboyElvis skrev:Vi hade behövt ha många nya olika kategorier i forumet, det håller jag med om.
Men det är antagligen oerhört invecklat och väldigt tidskrävande att tillverka nya kategorier, annars hade det redan funnits...
Antagligen så är det så, men då borde de gå över till en "riktig" mjukvara för forum.

Väldigt tråkigt att man inte kan få svar bara

Skickat från min ONEPLUS A6013 via Tapatalk

Re: Nya Kia Proceed 2019

4
Hej.
Jag är ny på detta forum men jag och min sambo har bästellt den nya Proceed gt 2019 men tillvalet panorama tak.
Det går att öppna och denna bil kan man få dragkrok till.
Vi valde den blå modelen med den stora motorn.
Sjukt att man måste vänta 3-4 månader inan den kommer.

Re: Nya Kia Proceed 2019

5
o0kungen0o skrev:Hej.
Jag är ny på detta forum men jag och min sambo har bästellt den nya Proceed gt 2019 men tillvalet panorama tak.
Det går att öppna och denna bil kan man få dragkrok till.
Vi valde den blå modelen med den stora motorn.
Sjukt att man måste vänta 3-4 månader inan den kommer.
Okej, tack för infon!
Gratulerar till köpet! [emoji4]

Skickat från min ONEPLUS A6013 via Tapatalk

Re: Nya Kia Proceed 2019

6
iDrewn skrev:
o0kungen0o skrev:Hej.
Jag är ny på detta forum men jag och min sambo har bästellt den nya Proceed gt 2019 men tillvalet panorama tak.
Det går att öppna och denna bil kan man få dragkrok till.
Vi valde den blå modelen med den stora motorn.
Sjukt att man måste vänta 3-4 månader inan den kommer.
Okej, tack för infon!
Gratulerar till köpet! [emoji4]

Skickat från min ONEPLUS A6013 via Tapatalk
Du kommer inte att ångra dig. Vi blev helt förälskade i denna billen.
Jag är en volvo kille som bara haft volvo hella livet och nu bytar jag fill kia.
Längtar så. =)
Skriv svar

Återgå till "Övriga modeller, USA-modeller, m.m."