Annons

Re: Volvo ägare snart ceed igen

21
Johan888sundsvall skrev:Jag var sugen på en bensinare men eftersom sambon håller på med häst så vart valet diesel pga drag av finka etc. Sedan är skillnaden på skatt etc för liten att köra bensin. Som du skriver finns väldigt få nya ceed här i s-vall men det kommer.
Hoppas du blir nöjd med din nya bil och "rätt" motor.
Är bilen beställd här hos Bilhallen i S-vall ?
Jag kör Ceed 2015 special edition 2 diesel, med bl.a panoramatak och el-stol med minne. Har precis gjort 12.000 mil service, helt nöjd med bil och bilhallen i S-vall.
Men är sugen på att byta, medans man får nåt för den.
Har ca 8 mil enkel väg till jobbet, så diesel känns fortfarande som det ända alternativet.
Kia Ceed SW Phev 2022, Delux White Pearl
Annons

Re: Volvo ägare snart ceed igen

23
Har kört en ceed sw 1.0 bensin denna kanon helg. 145 mil vart det. Kan bara säga en sak. Kommer trivas med min bil när den kommer. Jag satt kanon och sambon lika så. Tyvärr manuell låda i denna bil men farthållaren o filhållnings assistansen funkade riktigt bra testade den flera gånger för att provocera den lite men gick lugnt tillbax till mitten av filen o plingade till (håll händerna på ratten). Känns bra att man vart nöjd o inge ont i kroppen efter denna tur o bagaget satan... Svalde allt jag hade med glädje plus lite mer. O kunde lägga över insynsskyddet ochså.

Re: Volvo ägare snart ceed igen

27
Johan888sundsvall skrev:Lackskydd bokat på måndag. Hämtar bilen på tisdag hos handlaren. Blir en brilliantcare behandling + klädsel impregnering. Sedan kommer min sambo inte se mig på några veckor... Hahahha
Hej !
Är du nöjd med din nya Ceed Diesel ?
Känns 136 hkr bra med dct-lådan ?
Bränsleförbrukning ?
Jag är så sugen på att lägga en beställning på likadan bil ;)
mvh / Anders.
Kia Ceed SW Phev 2022, Delux White Pearl
Skriv svar

Återgå till "Presentera dig här"