Annons

Instruktionsbok?

1
Hej, har ni fått med en instruktionsbok till er Kia Niro plug-in hybrid? Jag har fått ett häfte om garanti, service och
två stycken om Navigationssystemet en tunn och en tjock.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Senast redigerad av Krummelur99 den 07 mar 2019, 13:22, redigerad totalt 1 gånger.
Annons

Re: Instruktionsbok?

5
Krummelur99 skrev:Hej, har ni fått med en instruktionsbok till er Kia Niro plug-in hybrid? Jag har fått ett häfte om garanti, service och
två stycken om Navigationssystemet en tunn och en tjock.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Fick samma litteratur förutom instruktionsboken. Har laddat ner pdf-versionen istället. Har sett att det fanns någon AR app också men den har jag inte testat.
Kia Niro Hybrid -18

Re: Instruktionsbok?

6
Har laddat ner ARappen. Smart manual. Man ställer in modell o språk. Överskådlig och man kan välja om man vill ha med eller utan scanning. Bra som komplement men jag är gammaldags och trivs bättre med att läsa från papper. Har skickat mailförfrågan till Hedinbil.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Re: Instruktionsbok?

10
Krummelur99 skrev:Hej, har ni fått med en instruktionsbok till er Kia Niro plug-in hybrid? Jag har fått ett häfte om garanti, service och
två stycken om Navigationssystemet en tunn och en tjock.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi har en Niro, dock Hybrid uthämtad i september - 18 i Sthlm. Med den fick vi alla papper mm mm. Låg i handskfacket vid utrullning om jag inte missminner mig.
2018" Kia Niro - 1.6 GDi Hybrid DCT-6 - Pluspaket 1 - Gravity Blue

[[ Innan dess: Seat Ibiza Stella 1.6 (-01), Seat Cordoba 1.6 (-00), Wolkswagen Lupo 1.4 (-00) ]]
Skriv svar

Återgå till "Niro Plug-In Hybrid"