Annons

Re: Kia Optima Plug-In Hybrid

21
Hittade en film som visar årsmodell 2019 av Optima Plug-In Hybrid.

Ny design på front och fälgar. Ratten är uppdaterad med krominlägg och kromade knappar. Trötthetsvarnare. Backkameran kommer vara "högupplöst", går från 0,3 MP till 1,0 MP. 360-graders runt-om-kamera istället för 270 grader.
På filmen syns även QI-laddare. Hoppas att det kommer vara standard på den version vi får till Sverige, då detta saknas på nuvarande modell.
Det ser även ut som att displayen bakom ratten har fått en liten uppdatering med mer information som visas samtidigt.
Annons

Re: Kia Optima Plug-In Hybrid

22
Fint jag hoppas att dom fixar så man kan byta backkamera med högre upplösning iallafall. Den är inte alls bra.
Jag har gärna velat ha 360 kamera men det lär väl inte gå att få uppgraderat antar jag.
Jag ska höra med dom då jag servar min bil om ca 250 mil. Annars är jag nöjd med min bil.
Jag och en kompis åkte ner till Katrineholm tur o retur förra helgen. 168 mil blev det totalt Fre - Mån.
Bilen drog 0,55 med nästan fullt batteri ner men när vi skulle hem så hittade jag ingenstans att ladda bilen så det blev hybridläge.
Hem drog den 0,59. Vi åkte på trav i Eskilstuna både Lör o Sön.
Skriv svar

Återgå till "Optima Plug-In Hybrid"