Annons

Elbaklucka

1
Hej!

När jag valde mellan en Kia Sportage Uefa eller GT-line så blev det en Uefa för att jag kände att jag inte behövde det som var extra på GT-line, men nu har jag börjat sakna den elmanövrerade bakluckan, så jag undrar om man kan modifiera om den till el, jag behöver endast att jag kan öppna och stänga den med ett tryck, ingen knapp vid instrumentpanelend eller att stoppa under foten.

Går det att montera? Eller är jag bara en drömmare, Och är det någon som vet ett ca pris? Eller kan man montera själv? såg att det fanns dämpare på bildelsbasen
Kia Sorento 2.2 CRDI GT-Line Silky Sliver 2020
Polar 650 TR-LB Selected 2019

Före: Kia Sorento 2.2 Special Edition 2017
Kia Sportage 2.0 Crdi AWD 2016 Uefa Edition automat Vit Metalliclack pearleffekt
Kia Sportage 2.0 Crdi AWD 2012 Komfort Automat orange
Annons

Re: Elbaklucka

3
Tyvärr verkar det som att man behöver ha det mesta i systemet för att det ska fungera.
Förutom själva el-dämparna behövs även: Styrenhet, låskista med motor, knapp i bakluckan, klämskyddslister samt eventuellt främre knapp och buzzer.
Och eftersom systemet är involverat i CAN-nätet behövs säkerligen en programmering eller byte av SJB också.
Summa summarum blir det nog väldigt dyrt ( >20k med nya delar ) och en hel del arbete för att eftermontera det, tyvärr.
Skriv svar

Återgå till "Modifikationer och tillbehör"