Annons

Nytt namn på forumet

1
Jag tycker att det är synd att det är så få besökare här, tror att söknamnet bör ändras till typ kiaforumsverige eller nått, jag sökte riktigt länge innan jag hittade hit. Söker man på kiaforum så hamnade jag på en engelsk språkig sajt. Är ju nice om vi får hit fler Kia intresserade eller vad säger ni, Kia är ju 2000 talets bil!.
Volvo V70 2,4D 2010, Kia Ceed SW CRDI Eco Komfort 2011
Annons

Re: Nytt namn på forumet

2
Ja, namnet var lite olyckligt valt, jag följde det som var "standard" men känns lite väl mycket hobby nu.

Jag hade en blog tidigare som hette kiaceed.se, men fick massa skit från folk som mailade mig och klagade på mig personligen för de trodde jag var anställd av KIA. Typ: Var är min jävla extranyckel som jag beställde förra veckan!"

Så jag lade ner den. Om jag ska döpa om forumet måste det flyttas tyvärr, men du har helt klart rätt. Ska fundera på hur man löser det när nuvarande avtal löper ut (jag bekostar det här ur egen ficka).

Peter
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

Re: Nytt namn på forumet

3
Peter skrev:Ja, namnet var lite olyckligt valt, jag följde det som var "standard" men känns lite väl mycket hobby nu.

Jag hade en blog tidigare som hette kiaceed.se, men fick massa skit från folk som mailade mig och klagade på mig personligen för de trodde jag var anställd av KIA. Typ: Var är min jävla extranyckel som jag beställde förra veckan!"

Så jag lade ner den. Om jag ska döpa om forumet måste det flyttas tyvärr, men du har helt klart rätt. Ska fundera på hur man löser det när nuvarande avtal löper ut (jag bekostar det här ur egen ficka).

Peter
Hej Peter!
Trist när folk inte fattar, jag gillar forumet starkt och jag tror verkligen att behovet är stort. Vad kostar det att starta och driva, det ligger i alla Kia ägare intresse att denna finns, ett bra sätt att bilda opinion opå, man kan sätta press på Kia Sverige och deras ÅF.
Volvo V70 2,4D 2010, Kia Ceed SW CRDI Eco Komfort 2011
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"