Annons

Ny Sorento beställd!

21
cole_hand skrev:Nåja, varit och beskådat skönheten idag och förhoppningsvis så får vi den senast tisdag nästa vecka.
Det som är lite komiskt i sammanhanget är att vi har fått inredningen i den som om den varit vit vilket gör den ganska unik får man säga. Egentligen så var inredningen viktigare än utsidan så jag får väl göra som de säger på bilfirman och åka förbi nu och då och låta dem tvätta den ordentligt.

/Anders
är det olika inredningar i sorrenton beroende på lackfärgen?
På sportage finns det bara 3 olika.
Tygklädsel, tygklädsel med orange detaljer vid komfort+ paket, svart skinn vid skinn val.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.
Annons

Re: Ny Sorento beställd!

22
Jodå det är skillnad mellan inredningarna med olika färger i Kia Sorento:

Vit bil [album]90[/album]
Dock är listen mitt på i borstad aluminium på den vita vet inte varför det inte är så på den här bilden.

Svart bil:[album]91[/album]
Det vill säga tvåfärgad skininredning.
/Anders
KIA Sorento 2012 Svart 7-sits

Re: Ny Sorento beställd!

25
cole_hand skrev:Jodå det är skillnad mellan inredningarna med olika färger i Kia Sorento:

Vit bil [album]90[/album]
Dock är listen mitt på i borstad aluminium på den vita vet inte varför det inte är så på den här bilden.

Svart bil:[album]91[/album]
Det vill säga tvåfärgad skininredning.
/Anders
@Anders - Får inte se bilderna! Står att jag inte har rättighet att se dom!

Re: Ny Sorento beställd!

28
Bumpyroad skrev:@Anders - Såg du att våran bil anlänt? :-)

Japp jag såg det!
Det är ju kanonroligt, vet ni när ni får hämta den hos återförsäljaren?

Vi tror vi får hämta den onsdag eller torsdag nästa vecka. Skall bli otroligt spännande!

/Anders
KIA Sorento 2012 Svart 7-sits

Re: Ny Sorento beställd!

30
Bumpyroad skrev:@Anders - Antagligen i slutet av nästa vecka eller i början av veckan efter tror vi. :-)
Men vi behöver den tiden att fixa med den gamla som ska säljas så det blir perfekt.
Blir lite fotande sedan så så vi får se skillnader och likheter.

Vilka Specifikationer har ni?

Anders
KIA Sorento 2012 Svart 7-sits
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"