Annons
Annons

Re: Ledramp Sorento-16

3
Jag förstår att frågan var för generellt ställd, Utgångsläget är att jag har pratat med tre verkstäder (aukt. Kia) i regionen (blekinge) och ingen av dem säger sig ha monterat en ramp på denna modellen. Svaret jag får från alla tre är att det inte finns någon plats att sätta den, utan att blockera funktioner. Så därför har jag ingen direkt tanke på vilken ramp eller vart den skall sitta, utan min förhoppning var att någon i kanske norra delen av vårt land har fått en ramp monterad och kunde dela med sig av bild och lite mer info. Enda kravet jag har är att man inte skall behöva skära sönder något, dvs. bilen skall kunna återställas till original.

Re: Ledramp Sorento-16

5
Ditt grundkrav går troligen inte att uppfylla, de kommer skära i grillen. Det dock finns modellanpassade LED-ramper från Visionx till Sorento 20015-2016 samt 2017. Kolla med Stil Bil KIA Service Center i Upplands Väsby, Rindab eller info@visionxeurope.com

För en Sorento 2016 är det Visionx XPR9 som blir bäst. Din KIA handlare borde ha printat PDF:en till dig.

PM:a din mail får du PDF på 2017 Sorento med Visionx XPR9. Nedan till 2015-2016 vilken är en annan modell.

http://shop.rindab.se/sv/artiklar/kia-s ... sramp.html

Re: Ledramp Sorento-16

6
Det är någon av dessa ledramper som passar Sorento-16, kontrollera med Rindab vad som exakt gäller för din bil och huruvida de behöver skära i grillen eller om det finns andra alternativ.
- Vision X 17" XPR-9 LED extraljusramp
- Vision X XIL-PX36M12 Xmitter LED extraljusramp
Skriv svar

Återgå till "Modifikationer och tillbehör"