Annons

för kat 2,4 bensin

1
hej på¨er alla sorento ägare jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag i en förkat till min bil billigt för general agenten tar 12000kr för en har sökt på skrotar i sverige finns ingen att få tag i det finns i grekland men de svarar inte har dock efter stort problem fått fått fram ett pris 280euro plus120euro i frakt detta för en komlett kat med hus och allt bara att bulta på men sen har jag hittat i usa för en kia optima 2003-2005 ser exakt lika ut som till sorenton för 200$ c:a 2000kr med frakt och allt är det någon som vet om den passar Mvh Larsson
Annons

Re: för kat 2,4 bensin

3
larsson skrev:hej på¨er alla sorento ägare jag undrar om det är någon som vet var man kan få tag i en förkat till min bil billigt för general agenten tar 12000kr för en har sökt på skrotar i sverige finns ingen att få tag i det finns i grekland men de svarar inte har dock efter stort problem fått fått fram ett pris 280euro plus120euro i frakt detta för en komlett kat med hus och allt bara att bulta på men sen har jag hittat i usa för en kia optima 2003-2005 ser exakt lika ut som till sorenton för 200$ c:a 2000kr med frakt och allt är det någon som vet om den passar Mvh Larsson

Vet inte om du redan har inhandlat, men om inte kan du checka på ebay.de.
Finns mycket att hitta och billig frakt.
/ L-G
L-G
2006, Kia Sorento 3,5 EX Aut Svart 200hk [album]50[/album]
Skriv svar

Återgå till "Modifikationer och tillbehör"