Annons
Annons

Re: Elstol utan minne som strular

3
Tack för snabbt svar. Har kollat ordentligt under och kan inte se att något kunnat åka in i skenan. Till saken hör att felet uppdagades efter att jag haft bilen inne för inre rekond. Trodde först att dom kanske kommit åt någon sladd eller kontakt vid dammsugningen men kan inte se att något hoppat ur.

Re: Elstol utan minne som strular

4
tummen52 skrev: 13 apr 2016, 21:09 Tack för snabbt svar. Har kollat ordentligt under och kan inte se att något kunnat åka in i skenan. Till saken hör att felet uppdagades efter att jag haft bilen inne för inre rekond. Trodde först att dom kanske kommit åt någon sladd eller kontakt vid dammsugningen men kan inte se att något hoppat ur.
Hittade du någon lösning på problemet? Jag har en kia sportage från 2015 där elstol en inte går hela vägen fram. 🤷🏼‍♂️

Re: Elstol utan minne som strular

5
Frigges skrev: 30 aug 2022, 16:23
tummen52 skrev: 13 apr 2016, 21:09 Tack för snabbt svar. Har kollat ordentligt under och kan inte se att något kunnat åka in i skenan. Till saken hör att felet uppdagades efter att jag haft bilen inne för inre rekond. Trodde först att dom kanske kommit åt någon sladd eller kontakt vid dammsugningen men kan inte se att något hoppat ur.
Hittade du någon lösning på problemet? Jag har en kia sportage från 2015 där elstol en inte går hela vägen fram. 🤷🏼‍♂️

Har samma problem med min kia ceed från 2015 men min stol får ej hela vägen bak
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"