Annons

Säljes: Vit Kia Cee´d Sw Crdi -09

1
Funderar på att sälja min kia för byte till den nya Hyundai i40 senare i höst.

* Komfortpaketet.
* Motor och kupevärmare som funkar kanon.
* Sommar och Vinterdäck på 16"alufälgar Orginalfälgarna på vinter och Svarta Ace soja fälgar på sommarn.
* Uttagen 2009-06-16
* Har rullat 3333mil tills idag. Servad den 27/5 Och då har dom även kollat igenom alla saker som skall göras utöver servicen som kia fått påbackning om, så som stänkflärparna, rost på bakluckan osv. Den har varken rost eller är blästrad.
100% Norrlandsmil. Alltså inget vägsalt.
*26/5 Gjordes en recond in och utvändigt och även motortvätt.
* 3 st Sim extraljus med 55w xenon.
* 35W Xenon på halvjuset. Polisen säger inget om de. Kanon lyse.
*Bilder finns på http://www.garaget.org/?car=154877

Bilen finns i Boden och är kanon skick.
Vid frågor ring eller mail.
robin.bladh@bredband.net Telenr. 070 678 46 15

PRIS: BUD!!
Annons

Re: Säljes: Vit Kia Cee´d Sw Crdi -09

4
MullsjöNisse skrev:Synd att du förstört utsendet med så stora extraljus. :crazy:
Han har ju ändå gjort det snyggt, jag tycker det passar!
Och med tanke på att ljuset är mindre bra på Ceeden, så är det nästan ett
krav där uppe i Boden :)
Ursäkta OT Bladhet, Hoppas du får vad du vill ha för den tillslut, och inte en massa skambud vilket är allt för vanligt.
Kia Ceéd Crdi SW Komfort 128hk Cassa White -11

Re: Säljes: Vit Kia Cee´d Sw Crdi -09

5
MullsjöNisse skrev:Synd att du förstört utsendet med så stora extraljus. :crazy:
"Förstört"? Det är en Kia, det passar. :)
Den har ingen sluttande front där man sabbar linjeföringen. Hellre extraljus än utan, med tanke på att Kia inte lyckats ordna med bra originalljus (läs xenon).

Själv körde jag från Stockholm och 44 mil söderut på E4:an en höstnatt för ett par år sedan, helljus hela tiden. Detta var med min förra Ceed, en crdi -07. Jag kom alltså 44 mil innan en mötande bilist reagerade på att jag körde på helljus, inte ens de jag kom ifatt och lyste i bakrutan märkte något. Höjdjusteringen på ljuset låg ung. på mitten.

Så att ha extraljus på en Ceed är aldrig fel :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Säljes"