Annons

Välaktad iPhone4 16GB säljes

1
iPhone4 16GB väldigt välskött, ca 8 månader gammal, i min ägo ca. 8 månader, nyinköpt av förre ägaren två månader innan jag köpte den. Han köpte två för att sälja den ena, så denna var ny i kartong.

Allt som var med när den köptes förutom original usb-kabel är med. Medföljande usb-kabel är tredjepart, bättre än originalsladden.

Antingen avinstallerar jag allt personligt så får ni den jailbreakad, dvs. fylld med olika program. När ni sedan kopplar den till ert iTunes väljer ni att "överföra köp" så hamnar alla program i återställningen på er dator, dvs, med backup
Eller så säljs den med ios5 med strikt det som är med på den när man köper från butik.

Så vad ger ni?
Jag vill ha över 3000 kr. för den



Telefonen ska säljas direkt iPhone 4S blir tillgänglig för direktköp på http://www.apple.se
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Välaktad iPhone4 16GB säljes

2
Ingen som är intresserad av att köpa en iPhone 4?

Får min iP 4S i nästa vecka
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Välaktad iPhone4 16GB säljes

3
Ronnie skrev:Ingen som är intresserad av att köpa en iPhone 4?

Får min iP 4S i nästa vecka

Inte för att vara sådan, men.....
[youtube][/youtube]


:roll: :roll:
Kia Cee'd SW-11

Re: Välaktad iPhone4 16GB säljes

4
Petri skrev:
Ronnie skrev:Ingen som är intresserad av att köpa en iPhone 4?

Får min iP 4S i nästa vecka

Inte för att vara sådan, men.....
[youtube][/youtube]


:roll: :roll:
Klippet funkar inte så jag kollade länken direkt istället. Det är klart, tillhör man den skara idioter (=de i filmen) så kanske man ska ha en som håller för det de gör. Planerar man att inte kasta den i en trottoar så funkar den hur bra som helst. :)

Men jag tänkte ändå skriva här att den såldes i går för det jag begärde.
Dessutom var det fel om åldern, den var köpt i mars i år. Hade fel för mig.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Välaktad iPhone4 16GB säljes

5
Sätter ett lås då luren nu är såld.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Låst

Återgå till "Säljes"