Annons

Belkin Aircast Auto - för dig som saknar Bluetooth i bilen

1
Vill slå ett slag för denna fantastiska produkt som är en klockren investering för oss som saknar bluetooth i bilen.
Bild
Denna pryl ger full bluetooth-funktionalitet i form av headset för tal och mottagare för musik till bilstereon. Den synkar snabbt och smidigt och funkar klockrent med bra ljudkvalitet. Plus i kanten för att ciggadaptern har usb-uttag om man vill ladda via det. Den runda dosan är kombinerad mikrofon och svarsknapp. Enda begränsingen är att överkoppling till aux-in inte sker automatiskt vid inkommande samtal om man exempelvis lyssnar på radio.

Många av er kanske redan har sett den, för er som inte har gjort det, ta en titt!

Obs, erfarenhetsvärdena grundar sig på användning i en -08 Pro_Cee'd.


:thumbup:
Annons

Re: Belkin Aircast Auto - för dig som saknar Bluetooth i bilen

4
Har denna produkt i min Ceed -10:a.
Ljudkvalitet i högtalarna OK, men mikrofonen är inte bra. Brukar vara rätt mycket gnäll från de man pratar med, att de inte hör. Och då brukar jag ändå ta mikrofonen i handen och föra den till munnen, och då försvinner ju syftet med handsfree :-)

Min upplevelse är att Belkin Aircast Auto tillsammans med den höga bullernivån i Kia Ceed ej fungerar bra.
Kanske fungerar den bättre i bilar som inte har lika mycket störande däckljud etc...
KIA CEE´D SW 1,6 CRDI 2011 KOMFORT
Skriv svar

Återgå till "Kia-bilar, ej modellspecifikt"