Annons

Ska vi ta fram en dekal?

Ja, ungefär som bilden i inlägget
Antal röster: 126 (59%)
Ja, men inte denna
Antal röster: 60 (28%)
Nej, det är onödigt
Antal röster: 26 (12%)
Antal röster: 212
Annons

Re: Omröstning: Ska vi ha en dekal?

72
Jag vill gärna ha en dekal, helst en sådan som sätts på insidan rutan med transparent bakgrund eller ännu hellre, ingen bakgrund.
Text i silver gör sig nog snyggast mot alla kulörer på bilarna, då kan man sätta den i nederkant av bakrutan. Finns möjlighet att få dom även för höger/vänsterutförande för sidorutorna i bagaget på kombi är det bara guld.

Om det tas fram lite olika prototypdesigner i något enkelt program av oss användare som vi sedan kan rösta på och låta trycka upp.

Jag kan gärna förskottsbetala efter att en dekal tagits fram och blivit slutgiltig samt hittat tryckeri, priset? tja är den snygg har jag inga problem att ge 150kr/st. Ev överskott kan forumägaren få behålla till driften av forumet eller en öl efter jobbet med nån trög uppdatering. :)
Kia Cee´d Special edition 2, 1,6 crdi 2015, Dark gun metal.

Re: Omröstning: Ska vi ha en dekal?

73
Ännu ett förslag, alla logotyper kan ändras till svartvit, gråskala eller andra färger. Bakgrunden är transparant på alla logotyper. Färgbakgrund är endast för visning:

(Illustration av silver)
kiacarclub3.jpg kiacarclub3.jpg Visad 12019 gånger 96.04 KiB
kiacarclub2.jpg kiacarclub2.jpg Visad 12022 gånger 206.32 KiB
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic

Re: Omröstning: Ska vi ha en dekal?

74
Torgskräck skrev:Jag vill gärna ha en dekal, helst en sådan som sätts på insidan rutan med transparent bakgrund eller ännu hellre, ingen bakgrund.
Text i silver gör sig nog snyggast mot alla kulörer på bilarna, då kan man sätta den i nederkant av bakrutan. Finns möjlighet att få dom även för höger/vänsterutförande för sidorutorna i bagaget på kombi är det bara guld.

Om det tas fram lite olika prototypdesigner i något enkelt program av oss användare som vi sedan kan rösta på och låta trycka upp.

Jag kan gärna förskottsbetala efter att en dekal tagits fram och blivit slutgiltig samt hittat tryckeri, priset? tja är den snygg har jag inga problem att ge 150kr/st. Ev överskott kan forumägaren få behålla till driften av forumet eller en öl efter jobbet med nån trög uppdatering. :)
Håller med fullständigt! Gärna den ovala sorten.
Kia Soul 1,6 Crdi DCT7 Komfort 2017
Kia Cee´d 1.6 Crdi Executive 2012

Re: Omröstning: Ska vi ha en dekal?

76
hnkl skrev:Ännu ett förslag, alla logotyper kan ändras till svartvit, gråskala eller andra färger. Bakgrunden är transparant på alla logotyper. Färgbakgrund är endast för visning:

(Illustration av silver)
kiacarclub3.jpg
Den översta här, göra den helsilver även på ordet KIA ?
Kia Cee´d Special edition 2, 1,6 crdi 2015, Dark gun metal.

Re: Omröstning: Ska vi ha en dekal?

78
Torgskräck skrev:Kolla gärna vad det skulle kosta här och om det går att få för montering på insida glaset.
Har köpt av dom och det var väldigt hög kvalitet och snabb leverans.

http://dekaltext.se
Förra rundan, när dekaler kom på tal, så kollade vi den utskurna modellen. Alltså den som enbart är motivet, utan bakgrund. De som man applicerar med att ta bort ett skyddspapper, sedan klistrar man dit dekalen, och tar bort nästa skyddspapper. De var riktigt dyra. Men jag får väl fråga runt lite igen.

Väljer man exempel 3 i hnkl:s förslag, utskuren utan bakgrund 200 mm x 100 mm kostar det för en dekal 159 kr eller 4398kr för 100 st inkl. moms

Jag ska fråga Kia Sverige om de kan stötta med lite sponsorpengar. Vi gör ju iaf reklam för deras märke...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Omröstning: Ska vi ha en dekal?

79
Era önskemål(som sagt, silvret på bilden är en illustration om hur det kan se ut i silver):
kiacarclub4_silver.jpg kiacarclub4_silver.jpg Visad 12012 gånger 206.27 KiB
kiacarclub3_silver.jpg kiacarclub3_silver.jpg Visad 12012 gånger 78.16 KiB

Logotyp till Kia Car Club:
kiacarclub_5.jpg kiacarclub_5.jpg Visad 12012 gånger 227.2 KiB
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic

Re: Omröstning: Ska vi ha en dekal?

80
hnkl skrev:Era önskemål(som sagt, silvret på bilden är en illustration om hur det kan se ut i silver):
kiacarclub4_silver.jpg
kiacarclub3_silver.jpg

Logotyp till Kia Car Club:
kiacarclub_5.jpg
Får jag använda den nedersta på forumets sida på Facebook?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Återgå till "Omröstningar"