Annons

Bye bye Mazda 6

1
Jaha ny här och snart har jag min nya Ceed sw eco.. Cassa white snyggast av snyggast, och med sportpaketet, allt utom 17 tums fälgarna.. :thumbup:
Bilen har landat i stan men inte dags att hämta henne förens om 1-2 veckor, segt att vänta men men..

o så kan jag kasta in en fråga med, har nya ceed kylt handsfack!? vet att nån/några andra äldre kior har det så vore ju najs om även min kommer ha det! :)
:wave:
Annons

Re: Bye bye Mazda 6

5
Är det bra kyla i facket? Reglerar man kylan i facket med temperaturen i coupen? Eller blåser det alltid kallast möjligt dit? De senaste fyra bilarna jag haft har haft kylt handskfack. Jag har så mycket grejer i handskfacken så jag har aldrig använt det. Där har man ju pennor, instruktionsbok, servetter mm så det har aldrig fått plats någon dricka där. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Bye bye Mazda 6

10
Se till att putsa bort ditt drägel på rutan till bilhallen när du går därifrån. :)
Glöm inte att lägga in måndagen i din kalender kommande år så du inte missar serviceintervallet. Själv sabbade jag garantin på den Kia ceed jag bytte in eftersom jag lämnade in den efter vägmätaren (var 1500:e mil som gällde då) och på så vis gick över de 12 månader som gäller.

Du får väl ta ledigt från jobbet på måndag så du kan hänga på låset när de öppnar...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Presentera dig här"