Annons

DrGadget

1
Har nu varit med i forumet ett tag, men kom på att jag inte skrivit någon presentation.

Kort om mig:
Årsmodell: 1971
Bor i: Nacka utanför Stockholm
Jobbar med IT
Kör ca 2000 mil år privat

Kia:
Upptäckte Kia som märke då jag fick det som hyrbil i samband med att någon krocktestade sin Toyota bak på min Peugeot 307.
Det blev en ny Kia Cee'd SW CRDi Comfort 2011 som jag hade till december 2015 då jag bytte till en ny Kia Cee'd SW CRDi GT-line.
Har inte slängt på så mycket extra utrustning utöver dragkrok och motorvärmare. Funderar på någon typ av extraljus om jag hittar något som jag tycket passar bra. Jag vill inte ha något som sticker ut fram så jag skulle vilja montera in dom i grillen.
Har nu:
Kia Sportage Plug-In Hybrid Advance 2022 White
Har tidigare haft:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver
Annons

Re: DrGadget

2
Tänkte jag skulle uppdatera presentationen, men kunde inte redigera den nu så då blir det ett tilllägg.
Jag bytte igår den Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal jag hade till en Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue, så jag är nu inne på min tredje Kia. Har senaste åren kört runt 3000 mil per år.
Har nu:
Kia Sportage Plug-In Hybrid Advance 2022 White
Har tidigare haft:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver

Re: DrGadget

3
Då det fortfarande inte går att redigera sin ursprungspresentation så uppdaterar jag den såhär.
Jag har nu bytt Kia Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue mot en Kia Sportage Plug-In Hybrid Advance 2022 White.
Fjärde Kian nu på 11 år.
Har nu:
Kia Sportage Plug-In Hybrid Advance 2022 White
Har tidigare haft:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver
Skriv svar

Återgå till "Presentera dig här"