Annons

Passande USB-minne till stereon?

1
Hej!

Jag har tänkt att köpa ett litet (fysikt sett) USB-minne att sätta i bilen med musik på, och hittade detta på DealExtreme. Men finns det några begränsningar för vilka USB-minnen man kan köra? Detta är 16 GB, men finns även i 8 GB och 4 GB. Detta ska tydligen ha ganska dålig skrivhastighet, men jag tänker att det ändå är läshastigheten och den fysiska storleken som är viktigast när det väl sitter i bilen.
Kia Cee'd SW -10 Business Edition, Svart metallic
Annons

Re: Passande USB-minne till stereon?

3
Jag har gjort en beställning på det, så vi får väl se om några veckor när det dyker upp hur det fungerar! Har just nu ett "normalstort" USB-minne, men känner att det är risk för att jag bryter av det när jag slänger ner andra saker där.
Kia Cee'd SW -10 Business Edition, Svart metallic

Re: Passande USB-minne till stereon?

5
skall nog fungera men kom ihåg att formatera det i fat32. har nå minne av att det var krångel med NTFS.
nauska skrev:Hej!

Jag har tänkt att köpa ett litet (fysikt sett) USB-minne att sätta i bilen med musik på, och hittade detta på DealExtreme. Men finns det några begränsningar för vilka USB-minnen man kan köra? Detta är 16 GB, men finns även i 8 GB och 4 GB. Detta ska tydligen ha ganska dålig skrivhastighet, men jag tänker att det ändå är läshastigheten och den fysiska storleken som är viktigast när det väl sitter i bilen.
Audi A4 Avant -08 diesel 2.0l
Kia Ceéd CRDi SW 2.0l -08 -såld
Skriv svar

Återgå till "Elektronik, luftkonditionering och multimedia"