Annons

minkia.se

1
Hur får jag mina inloggningsuppgifter till minkia.se och vad kan jag egentligen göra/se där? KIAs hemsida lämnar en del övrigt att önska när det gäller information...
Annons

Re: minkia.se

3
Vad är tanken med "minkia.se" ?
Har inte hört talas om den sidan tidigare, men den verkar intressant. Är det KIA som har hand om den?
Har inte fått några inloggningsuppgifter, vad är kriterierna för att få tillgång till sidan? Är det något som ni betalat extra för?
KIA CEE´D SW 1,6 CRDI 2011 KOMFORT

Re: minkia.se

4
Backis skrev:Vad är tanken med "minkia.se" ?
Har inte hört talas om den sidan tidigare, men den verkar intressant. Är det KIA som har hand om den?
Har inte fått några inloggningsuppgifter, vad är kriterierna för att få tillgång till sidan? Är det något som ni betalat extra för?

Nej det är gratis och Kia har hand om den, mer vet jag inte.. :D
Cee´d Crdi SW-10a

Re: minkia.se

5
Jag väntade i 6v typ, sen mailade jag kia.se och bad att få inloggningsuppgifterna.

Innehållet är inte särskilt upphetsande. Lite broschyrer och instruktionsböcker för årsmodel -08 :?

Sen kan man fylla i mätarställning så klimatkompenserar kia för bilens utsläpp.
2018 cee'd SW GDi
fd. 2010 cee'd SW CRDi

Re: minkia.se

7
Snoddas81 skrev:Gäller denna sida endast för dieselbilar?
Åhnej. Den gäller för alla olika Kior :)
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: minkia.se

9
Jag har väntat sedan maj -08 (seriöst) när vi skaffade vår första Kia. Hur lång tid tar det innan man får inloggningsuppgifterna?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: minkia.se

10
För mig tog det bara någon månad innan jag fick hem ett brev med inlogg till minkia.se.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"