Annons

Re: Priser på Kia Ceed

11
TobbeP skrev:Hej! Jag betalade 9000 för drag och montering på min Sportage så det är väll helt ok att betala 7500!

Vad gäller priset på bilen så skrev du ju tidigare att dom hade kampanjpris på 169900 på fabriksnya!
Då tycker jag att 165k är för mycket för en DEMO!
Med tanke på att så fort du kör ut en ny bil ur hallen så rasar den 30k i pris! Så att dom drar av 4900kr för 170mil och ett gäng folk som varit ut och provkört i olika körstilar!!

Ta en fabriksny istället om den möjligheten och kampanjen fortfarande finns!!!

MVH
Svårt att tro att de går lägre i pris på en redan kampanjbil, de får ju sålt exemplaren ändå..
Annons

Re: Priser på Kia Ceed

12
jonatannn skrev:
TobbeP skrev:Hej! Jag betalade 9000 för drag och montering på min Sportage så det är väll helt ok att betala 7500!

Vad gäller priset på bilen så skrev du ju tidigare att dom hade kampanjpris på 169900 på fabriksnya!
Då tycker jag att 165k är för mycket för en DEMO!
Med tanke på att så fort du kör ut en ny bil ur hallen så rasar den 30k i pris! Så att dom drar av 4900kr för 170mil och ett gäng folk som varit ut och provkört i olika körstilar!!

Ta en fabriksny istället om den möjligheten och kampanjen fortfarande finns!!!

MVH
Svårt att tro att de går lägre i pris på en redan kampanjbil, de får ju sålt exemplaren ändå..
Inte det han menar, han menar att de gått ner alldeles för lite på DEMO bilen, en bil som gått 170 mil och folk har kört som as i och klämt på och härjat. Köp en för 169 som är fabriksny istället
//Mattias

2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"