Annons

Takbox till Picanton.

1
Då bagagutrymmet på 200 liter inte alltid räcker till så har jag köpt en takbox från Jula: 240 liter för en billig penning på 599 kr. Visst kan man köpa en större då taket ska klara av 80 kg men vill ju att det ska se snyggt ut också :D Nu saknas endast takräcket jag har beställt.
Bilagor
Takbox. Lös.Takbox.jpg Takbox. Visad 5821 gånger 152.46 KiB
Annons

Re: Takbox till Picanton.

3
tzeljko skrev:Hej!
Vilket takräcke köpte du, och hur fungerar det? Jag tänker köpa inför sommaren, men vet inte alls var jag ska börja, vilka räcken som passar och så.
Jag beställde ett liknande takräcke som detta : http://www.micksgarage.com/proddetails. ... delid=9134 Liknar mitt i mångt och mycket.
MEN! De missade att skicka med nycklar och lås. Kontaktade dem och efter 5 mail med foton på de varor jag fått så fick jag låsen. Priset och kvaliten verkar ok men vill varna för att det kan ta lite tid. Takräcket fungerar bra och verkar vara stabilt.

Re: Takbox till Picanton.

4
JSPicanto skrev:
tzeljko skrev:Hej!
Vilket takräcke köpte du, och hur fungerar det? Jag tänker köpa inför sommaren, men vet inte alls var jag ska börja, vilka räcken som passar och så.
Jag beställde ett liknande takräcke som detta : http://www.micksgarage.com/proddetails. ... delid=9134 Liknar mitt i mångt och mycket.
MEN! De missade att skicka med nycklar och lås. Kontaktade dem och efter 5 mail med foton på de varor jag fått så fick jag låsen. Priset och kvaliten verkar ok men vill varna för att det kan ta lite tid. Takräcket fungerar bra och verkar vara stabilt.
Kollade du på Jula, om de hade ett passande takräcke? Tack förresten!

Re: Takbox till Picanton.

6
JSPicanto skrev:Var så lite så :) Kollade runt på olika ställen men var svårt att utläsa om de passade. Egentligen passar nog de flesta takräcken men var bekväm. Lutning och bredd går att ändra på det jag beställde.
Stort tack! Jag kommer nog att beställa allt från Micks garage trots allt. Om de svarar på mitt mejl där jag ställer lite frågor, vill säga.
Skriv svar

Återgå till "Picanto"