Annons

Dax att lämna KIA

1
Kan tipsa intresserade om att det kommer att dyka upp en schysst KIA Sportage 1,6 EX Komf 2012:a hos Landrins bil i Eskilstuna om ett par veckor.
Har nämligen bestämt mig för att lämna KIA och återgå till SAAB som jag tycker passar mig bättre.

Så är det någon som är intresserad så kan jag berätta att bilen har rullat lite drygt 1600mil sedan jag hämtade ut bilen i Juli förra året, endast handtvättad i egen tvätthall. Sommardäck på KIA original 17tums fälgar samt vinterdäck på 16tums alufälgar inhandlade från KIA.

:wave: Kan nog återkomma till KIA om det i framtiden kommer en schysst turbo till sverige, typ KIA Sportage SX (USA modellen). :wave:
SÅLD - - Sportage 1.6 EX Komfort 2012, Sirius silver. - - SÅLD
Annons

Re: Dax att lämna KIA

2
Den bilen köpte jag till min fru :)
Sportage var precis vad hon ville ha och hon är grymt nöjd med den efter några veckors puttrande.

Min svärmor undrade varför någon ville sälja en bil efter 1år, misstänksam som hon är :D

Synd att du inte hann montera motorvärmare + förgrening, bilen står dock i ett mysigt garage på nätterna, så det är inget akut.


Kör själv Suzuki SX-4 S-cross -14 och Swift -14 i jobbet, bra bilar men inget för den som vill kunna lasta mycket.

Lycka till med nya bilar!
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"