Annons
Annons

Re: Väntar ett litet paket från KIA (merchandise)

13
bladhet skrev:Fick paketet idag, Det bestod av en penna, en plångbok, keps, nyckelring, mobilsmycke, nyckelband och en fejk tioa med kapsylöppnare. De var väl allt tror jag.. Nyckelbandet används redan nu.
Det var ju trevligt. Jag fick iofs två tröjor i stl. M och en i XXL så antingen får jag krympa eller växa till mig ordentligt, vill du byta bort kepsen? :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Väntar ett litet paket från KIA (merchandise)

19
krillesax skrev:Även jag har nu skickat en förfrågan till Kia om de vill skicka lite giveaways till en stolt Cee'd ägare. Väntar på svar (och paket) med spänning...
Bara någon dag efter mitt mail fick jag detta svar:

"Hej Krister,
Jag vidarebefordrar din förfrågan till en kollega på vår marknadsavdelning.
Med vänlig hälsning
L.
Administration / Reception"

Sedan dess har det varit lika tyst som i graven... :cry:
[b]Kia cee'd 1.6 EX 2007[/b]

Re: Väntar ett litet paket från KIA (merchandise)

20
krillesax skrev:
krillesax skrev:Även jag har nu skickat en förfrågan till Kia om de vill skicka lite giveaways till en stolt Cee'd ägare. Väntar på svar (och paket) med spänning...
Bara någon dag efter mitt mail fick jag detta svar:

"Hej Krister,
Jag vidarebefordrar din förfrågan till en kollega på vår marknadsavdelning.
Med vänlig hälsning
L.
Administration / Reception"

Sedan dess har det varit lika tyst som i graven... :cry:
Jag fick samma typ av mail och tre dagar efter hade jag mitt paket i lådan, se i början på tråden...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"