Annons
Annons

Re: Allmänt prat!

3
Jaha, nu blir jag lite besviken på er!! Många har varit inne och tittat säkert även kollat länken. Men ingen här skrivit sina tankar och reaktioner av det. Kom igen nu!! ;)
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: Allmänt prat!

4
Har varit med om samma sak där en bilist kört om mig och tvingat ner min lagliga fart. Efter att jag kört om han 3 gånger och tryckt ner min fart vart jag tvungen att köra ifrån honom. Dock var det många år sedan och inte lika lätt att få fram nr till ägaren.
Kia Soul 1.6 CRDI EX Komfort - 2012, White No. 1

Re: Allmänt prat!

5
haha det där är så jävla rätt, man har varit med om samma sak ett par gånger på e4an både norr och söder ut.. folk man kör om som sen kommer ifatt igen och kör om och lägger sig framför.. så man får köra om igen och så där håller det på tills man ska köra av.. dock har jag väl aldrig letat upp ägaren för att fråga hur tusan han kör. .men jag ska nog tusan göra det nästa gång.

mvh Pontus
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort

Re: Allmänt prat!

6
Har inte varit med om sammma, dock blir jag lite sur på folk som inte använder farthållaren men kan inte hålla jämn fart för fem öre... Jobbigt när man är på väg att köra om och de ökar tills man ligger lika för att lite senare gasa lite å så släppa lite osv...
Sportage -12

Våga vägra Facebook

Re: Allmänt prat!

7
magnusace skrev:Har inte varit med om sammma, dock blir jag lite sur på folk som inte använder farthållaren men kan inte hålla jämn fart för fem öre... Jobbigt när man är på väg att köra om och de ökar tills man ligger lika för att lite senare gasa lite å så släppa lite osv...

Jo det händer väl varje dag man är ute och kör nästan! Går väl ann när man har personbilen, värre när man sitter i lastbilen och kommer ifatt någon knast som kör så och man ska om och dem gasar när man ligger bredvid!! För (ursäkta ordvalet) Fan man kan ju inte bli omkörd av en lastbil :x

Då växer hornen fram, och med Mord i blicken :twisted:

Kör lugnt kära vänner 8-)
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)
Skriv svar

Återgå till "Ordet är fritt"