Annons

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

21
Ronnie skrev:Ska kolla upp det, jo, jag är själv numera. Detta låter som något hos Binero (min leverantör) ska kolla med dem.
Det var det:
2015-03-20 kl 22:29 DDoS
2015-03-21 kl 15:56 DDoS – Störning på samtliga tjänster
http://www.binerodrift.se/?p=2585&m=0

DDoS – Störning på samtliga tjänster
Publicerad av David Tollman lördag, mars 21st, 2015

15:55 Just nu upplever vi en attack mot våra servrar, tekniker jobbar på att avstyra attacken.
16:05 Attacken avstyrd. Tekniker håller ett öga på utvecklingen.
17:05 Nya attacker. Tekniker jobbar på att avvärja.
17:22 Attacken begränsad till att enbart påverka apache kluster 12. Resten av tjänsterna kommer att vara tillgängliga. Tekniker övervakar.
Ja men då är det därför hemsidan går ner! :thumbup:
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic
Annons

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

29
Torgskräck skrev:Varför kan man inte gå in och korrigera sina inlägg när de legat ute i några minuter?
Högst irriterande då man finner sig skrivit fel och det inte kan ändras, denna funktion bör vara giltig iaf fram tills dess någon svarar på ens inlägg.
Jag, som admin, har alltid en knapp "ändra" på allas inlägg. Så jag kan tyvärr inte svara på frågan. Får invänta tills han som "äger" forumet svarar...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Officiella tråden för Buggar och tekniska problem.

30
Håller fullständigt med Torgskräck!

Finns ingen som helst vettig anledning att spärra användare från att "for ever" editera sina egna inlägg!!!!

Dessutom är användningen smileys mycket torftig - man skall självklart kunna krydda sina TEXTER med dem - vilket jag skulle ha gjort med en riktigt lämplig sådan här!
2020 KIA Niro 1,6 Hybrid DCT6 Pluspaket 1, vit
Har haft: alla tänkbara MB & BMW, men kör sedan några år KIA
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"