Annons

Kia Cee'd SW 2011.. x2!!

1
Jag hämtade ju ut min Cee'd för två veckor sedan nu. Mor & far vart lite avundsjuka så dom köpte en med. Körde dom till KIA försäljaren igår så dom fick hämta sin. Farsan säger på väg dit att han tycker att mina bokstäver i registreringsnumret är bekanta med deras.. Väl framme tog vi en extra kik på regnumrena!
Bild
Den svarte är min! 8-)
Bild
Som ni se har jag plockat bort emblemen bak :)
Kia Cee'd SW-11
Annons

Re: Kia Cee'd SW 2011.. x2!!

3
Marcus_Turbo skrev:Hehe det var ju coolt! oddsen är ju rätt små att man ska få numret efter varandra annars :P.
Men du får ju ta bort emblemen på deras med tycker jag ;)
Visst måste det vara rätt liten chans, ja :P
Nehedö! Deras bil skall vara original så jag kan se hur mycket snyggare min bil är varje gång jag åker hem till dom ;)
Kia Cee'd SW-11

Re: Kia Cee'd SW 2011.. x2!!

4
Petri skrev:
Marcus_Turbo skrev:Hehe det var ju coolt! oddsen är ju rätt små att man ska få numret efter varandra annars :P.
Men du får ju ta bort emblemen på deras med tycker jag ;)
Visst måste det vara rätt liten chans, ja :P
Nehedö! Deras bil skall vara original så jag kan se hur mycket snyggare min bil är varje gång jag åker hem till dom ;)

Jo helt klart :P. Hahaha jaha på så viss ;) kommer göra en jädrans skillnad när du får på vingen på din ;)
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: Kia Cee'd SW 2011.. x2!!

5
Marcus_Turbo skrev:Jo helt klart :P. Hahaha jaha på så viss ;) kommer göra en jädrans skillnad när du får på vingen på din ;)
Absolut, det kommer bli en jäkla skillnad.
Har ju lite småprylar på väg till mig med! :) Små förbättringar hela tiden så är bilen en redig beef till slut 8-)
Kia Cee'd SW-11

Re: Kia Cee'd SW 2011.. x2!!

7
Sjukt snyggt utan emblemen. Dock har jag den oturen att om jag ger mig in på det så kommer jag väll rycka loss hela bakluckan :) Vad säger jag till verkstaden när jag vill ha min baklucka monterad??? Hejsan. Jag skulle ta bort emblemen men fick visst bort hela bakluckan också ;)

Hmm får klart fundera på hur jag ska göra med detta.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

Re: Kia Cee'd SW 2011.. x2!!

8
_Morgan_ skrev:Sjukt snyggt utan emblemen. Dock har jag den oturen att om jag ger mig in på det så kommer jag väll rycka loss hela bakluckan :) Vad säger jag till verkstaden när jag vill ha min baklucka monterad??? Hejsan. Jag skulle ta bort emblemen men fick visst bort hela bakluckan också ;)

Hmm får klart fundera på hur jag ska göra med detta.

Mvh Morgan_
Jag gissar att det här delvis är en åldersfråga, men jag ser ingen poäng med att ta bort emblem? Är det ungdomlig entusiasm? :) I så fall har jag tappat den på vägen. Jag skulle bli lite lätt misstänksam om jag skulle köpa en bil i andra hand och alla emblemen saknades. För mig höjer det varken estetik eller värde. Jag börjar antagligen bli gubbig i mitt tänk. :)

Re: Kia Cee'd SW 2011.. x2!!

9
Akay skrev:
_Morgan_ skrev:Sjukt snyggt utan emblemen. Dock har jag den oturen att om jag ger mig in på det så kommer jag väll rycka loss hela bakluckan :) Vad säger jag till verkstaden när jag vill ha min baklucka monterad??? Hejsan. Jag skulle ta bort emblemen men fick visst bort hela bakluckan också ;)

Hmm får klart fundera på hur jag ska göra med detta.

Mvh Morgan_
Jag gissar att det här delvis är en åldersfråga, men jag ser ingen poäng med att ta bort emblem? Är det ungdomlig entusiasm? :) I så fall har jag tappat den på vägen. Jag skulle bli lite lätt misstänksam om jag skulle köpa en bil i andra hand och alla emblemen saknades. För mig höjer det varken estetik eller värde. Jag börjar antagligen bli gubbig i mitt tänk. :)

Haha, jag tror att du kan få bort emblemen med lite värme osv..

Ja, det är nog en åldersfråga, men JAG tycker att det ser bättre ut med en bil som är clean, desto mindre dekaler desto mindre saker att vila ögonen på..
Har tagit bort emblemen bak, klistermärkerna på insidan av framrutan osv.
Nya skyltar utan S-märke samt regplåtsramar utan text på, kommer bli så mycket snyggare! :roll:
Kia Cee'd SW-11
Skriv svar

Återgå till "Bilder"