Annons
Annons

Re: Kia Cee'd SW -11

7
Pox skrev:Bytte min V70 mot en Kia i somras. Har inte ångrat mig ännu :)
Bild
Första gången vi kom hem efter att ha varit och tittat på en KIA så när vi kör i hemma på Dona så märker vi att vår nya granne har en Machine Silver Ceed SW. :o
Vi valde Piston Grey och nu får man plötsligt se att det ska finnas en till i stan. :o
Hyundai börjar få konkurrens i Lysekil! :lol:
KIΛ Cee'd SW 1,6 CRDI EX ECO Komfort 2011

Re: Kia Cee'd SW -11

8
Pox skrev:Det finns några fler bilder i mitt galleri. Däcken är 225/40-18 och sitter på ACE 8"-18" fälgar. Den är sänkt något med kiaoriginal sänkfjädrar.
Vart hitta ni den original sänkning satsen?? Min handlare letade samt snackade med Kia och fick till svar att dem sluta med det till SW'n när faceliften kom! Återkom gärna med så mycket info du kan :)
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: Kia Cee'd SW -11

10
Marcus_Turbo skrev:Vart hitta ni den original sänkning satsen?? Min handlare letade samt snackade med Kia och fick till svar att dem sluta med det till SW'n när faceliften kom! Återkom gärna med så mycket info du kan :)
Den monterades av förra ägaren som har en Kiaverkstad. Mer info har jag tyvärr inte.
MrsDeer skrev:Kanonsnygg! Hur tycker du att komfort och förbrukning är med sänkningssats och 18"?
Väghållningen är riktigt bra och jag upplever den inte som stötig, men lite högre vägljud blir det. Förbrukningen stiger något, men det kanske mer beror på körsätt :)
Kia Cee'd SW 1.6 crdi 2011. Piston Grey.
Skriv svar

Återgå till "Bilder"