Annons
Annons

Re: Nya Kia cee´d

23
Blir lätt en ny sw nästa höst då bilen e tre år! Skit snygg e den , undra om det e xenon på komfort paketet? Pris runt 240 lakan mån tro ??
Kia Cee´d SW 1,6 CRDi automat 2013 : Dark Gun Metal Metallic eberspächer & perma5

Re: Nya Kia cee´d

25
Marcus_Turbo skrev:Några bilder på nya Cee'd Kombi pojkar och flickor ;)

Cee'd Kombi :thumbup: <---- Länk!

Mvh Marcus 8-)
Jag gillar inte den vita instrumentpanelen. Den kommer ge reflexer i framrutan från belysningen utmed vägarna.
Dvs varje gång man passerar en stolpe så ser man den vita instrumentpanelen i rutan, och det blir väldigt jobbigt efter ett tag....
:thumbdown:
Kia Sportage -12 184Hk

Re: Nya Kia cee´d

26
Planet skrev:
Marcus_Turbo skrev:Några bilder på nya Cee'd Kombi pojkar och flickor ;)

Cee'd Kombi :thumbup: <---- Länk!

Mvh Marcus 8-)
Jag gillar inte den vita instrumentpanelen. Den kommer ge reflexer i framrutan från belysningen utmed vägarna.
Dvs varje gång man passerar en stolpe så ser man den vita instrumentpanelen i rutan, och det blir väldigt jobbigt efter ett tag....
:thumbdown:

Kan jag ju hålla med dig på! Men har vi tur så kanske man kan välja mellan ljus och mörk som på volvo bilar :thumbup:
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: Nya Kia cee´d

27
Här kommer ett par ord från en vän som precis vart iväg utomlands och kört nya kia ceed.

"Nya Ceeden kommer att bli en väldigt positiv överraskning för alla bilintresserade, körde diesel 128 Hk varianten på både motorväg och i bergen på små krokiga vägar och bilen är nog bland det tystaste jag åkt i i dieselväg, att det sen är en väldigt välutrustad bil är ju bara ett plus.Jag tror att bilen kommer att ta kunder från alla andra märken, det är väldigt mycket premiumkänsla i hela bilen så det blir en väldigt rolig helg när den visas i landet för första gången."

Så det låter ju lovade måste jag säga, är själv riktigt nyfiken på den.

Mvh Pontus
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort

Re: Nya Kia cee´d

28
Hej på er Forumiter :)

Någon som varit ute och provat nya Cee'd Sw i helgen??

Vad tycker ni om den isf? Far min smygtittade på en i veckan som var, och upplevde bagageutrymmet något mindre än tidigare modell.
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

Re: Nya Kia cee´d

29
Provkörde den i fredags och den kändes ungefär som en liten Optima. Det märks att det är en lite billigare bil, men jag tycker de har fått till känslan kanonbra. Känns betydligt bättre än en Golf exempelvis...

Tjejen funderar på att köpa in nya Ceed till körskolan, hon är helt såld på Kia, vilket ju är förståeligt :) Vi får se...
Kör: Kia Ceed GT+, Kia Soul
Körde: Kia Optima Executive

Re: Nya Kia cee´d

30
Har provkört nya Ceed SW och blev positivt överraskad.
Betydligt tystare och mjukare gång än i min SW. Tyckte
även att att kvaliten på nya SW:n höjts rejält.
Blir nog en storsäljare
Kia Ceed EX 1.6 EX komfort svart -11 (fruns)
Volvo V70 Classic momentum grafitgrå metalic -07
Skriv svar

Återgå till "Nyheter om Kia"