Annons

Ceed sw plugin

1
Var och beställde mig en ceed sw plugin i mitten av Dec. Har fått leveransdatum slutet av Januari elr början av Februari. Har en liten fråga, Såg att det går att beställa med uvo app. Men hittar ingen kostnad utan bara funktionerna. Är det någon som vet detta? Byter från Optima årsmodell 16 och såg att jag ej kommer få parkeringssensorer fram o ingen parkeringsassistans på denna. Kan inte förstå att man inte skickar på allt i utrustningsväg om man beställer advanceplus 2 på en bil. [emoji31]Kommer sakna de detaljerna.

Skickat från min Mi Note 10 via Tapatalk
Annons

Re: Ceed sw plugin

2
Hej och gratulera med din kia ceed phev.
Jag räknar med att den appen är gratis liksom på min kia niro som jag köpte i augusti. Den kostar ingenting och ligger på Google playstore om du har Android. Jag har också plugg in men det är begränsat vad vi kan göra med den. Jag kan fjärrstyra dörrarna med telefonen öppna och stänga, slå av och på laddning. Se information angående laddtid och hur mycket % som är igen. Skriva adressen til platser jag vil åka till och skicka detta till navigation. Och jag får en varsel om alarm går av. Och en del mer.

Re: Ceed sw plugin

3
Andull skrev:Var och beställde mig en ceed sw plugin i mitten av Dec. Har fått leveransdatum slutet av Januari elr början av Februari. Har en liten fråga, Såg att det går att beställa med uvo app. Men hittar ingen kostnad utan bara funktionerna. Är det någon som vet detta? Byter från Optima årsmodell 16 och såg att jag ej kommer få parkeringssensorer fram o ingen parkeringsassistans på denna. Kan inte förstå att man inte skickar på allt i utrustningsväg om man beställer advanceplus 2 på en bil. [emoji31]Kommer sakna de detaljerna.

Skickat från min Mi Note 10 via Tapatalk
UVO-appen är gratis att ladda hem och Konya på appen är också gratis. Det som är en kostnad är då abonnemanget som då ska finnas på det e-sim som sitter monterat i bilen. Detta abonnemang kommer Kia stå för i 7år, vad som händer därefter är det ingen som vet i dagsläget. Abonnemanget börjar ticka från och med 1:a reg datum oavsett om du aktiverar appen i bilens stereo eller inte. Står även då i bilen när abonnemanget löper ut.
Kia cee'd sw GT-line -16, Kia cee'd sw SPII -15
Skriv svar

Återgå till "Ceed (2019-UPP)"