Annons
Annons

Re: AppleCarPlay

42
Ser ni skillnaden? ;) ;) :)

APC = Armed personel Carrier
Bild
ACP = Apple CarPlay
Bild
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: AppleCarPlay

46
Allt (i denna fråga i alla fall....) är förhandlingsbart ;-)

Tror att det är möjligt att förhandla bort kostnaden om firman är "kundinriktad" och värderar personliga kontakter med kunden - och inte är för "stor", då det gärna blir opersonligt.
2020 KIA Niro 1,6 Hybrid DCT6 Pluspaket 1, vit
Har haft: alla tänkbara MB & BMW, men kör sedan några år KIA

Re: AppleCarPlay

48
Sådär ja. Killarna på verkstan tog in min bil lite snabbt igår och uppgraderade enheten ☺
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: AppleCarPlay

50
Gårdagens iOS-uppdatering 10.3 spillde även över på Apple Carplay med några nyheter:

Små genvägar till senast använda funktioner

Spotify har nu en "shuffle-funktion" som i varje fall jag inte sett förut.
Rätt konstigt ändå att albumomslagen inte visas i fullskärmläge i APC, men däremot i KIAs egen delade skärm - liten visserligen, men ändå!
I APC dimmas det som skall föreställa omslaget i knappt urskiljningsbar suddig bakgrund.......

iMessage är också filad på, men aningen märkligt programmerad: Siri kan ange att ett inkommet meddelande innehåller en bild, men visar den inte på 7"-skärmen....
Anledningen till detta är säkert omtanke om trafiksäkerheten, men vad gör jag när jag fått veta att en bild väntar på mig? Pillar med telefonen för att se bilden förstås.....
Knappast trafiksäkert, men förståligt.
2020 KIA Niro 1,6 Hybrid DCT6 Pluspaket 1, vit
Har haft: alla tänkbara MB & BMW, men kör sedan några år KIA
Skriv svar

Återgå till "Niro"