Annons

DAB radio

1
Är dom Niro som levereras nu aktiverade med DAB radio? Har forskat lite på min som just nu befinner sig på en båt, genom att söka på KiaTech med det VIN min bil har fått, att den iaf är utrustad med DAB antenn (FM/AM, DAB och SAT i samma).

Den demo bil jag provat hade inte DAB aktiverat vad jag såg, men då är det en som är tillverkad i maj/juni och inte november.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)
Annons

Re: DAB radio

2
Hej,

Jag har fått ett VIN nummer och har försökt hitta information om bilen, tyvärr verkar det ej stämma då jag får information om en Rio istället för Niro.

Jag försökte skapa ett konto på kiatechinfo men kom bara till steget där man får välja betalning. Är tacksam för tips på var jag kan söka på mitt VIN nummer samt hitta information om bilen.

Re: DAB radio

4
Mjodå, där hittar man allt en hel del då dom delar samma databas som exempelvis verkstäderna i sverige, samt att VIN databasen är KIAs.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)
Skriv svar

Återgå till "Niro"