Re: KIA UVO App

Senaste inlägget från föregående sida:

DrGadget skrev:Jag köpte en billig liten 4G/LTE TP-link-router från Kjell på rea. Den startar när tändningen slår igång och stänger av sig 15 min efter att sista enheten kopplar ifrån. Kör även surfplattan och mobilen mot den. Den får plats i facket nere vid cigguttaget, så den syns inte och ligger inte i vägen.

Det låter som en riktigt smart lösning. Men verkar finnas många och de flesta har blandade omdömen. Har du kanske en bild eller en länk till den du kör med? Och är det USB eller Cigguttaget den ska försörjas från? Eller batteri?

Annons

Den TP-link jag köpte har utgått. Det var en billig på rea för ca 400 kr hos Kjell. Medföljde ett kontantkort från 3, som jag aldrig använde. Köpte en 12V(cigg)-USB-laddare med 2 USB-utgångar. Ska se om jag kan ta en bild på min lösning imorgon. Ska se om jag kan låna någon annan från jobbet och testa funktionen.
Har nu:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Har tidigare haft:
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver

Bild på hur det ser ut hos mig. Har usb med musik i.
Bild
Har nu:
Nya Optima SW Plug-In Hybrid 2018 Gravity Blue
Har tidigare haft:
Nya Kia Cee'd SW GT Line 2016 1.6 Diesel, Dark Gun metal
Kia Cee'd SW Komfort 2011 1.6 Diesel, Melange Silver

DrGadget skrev:Bild på hur det ser ut hos mig. Har usb med musik i.
Bild

Stort tack Dr Gadget!

Har ett datakort med massa surf från jobb som följde med abonnemanget. Så detta blir perfekt. Vet inte hur ofta telefonsurfen tog slut i somras när dottern Youtubade i bilen..
Annons
Skriv svar

Återgå till "Optima Plug-In Hybrid"