Annons

Rundgång

1
Har en Niro Plugin 2020 och folk klagar på att de hör sig själva när de pratar med mig när jag kör med luren kopplad med kabel och Apple carplay.

På min andra Niro 2019 är det inga problem.

Testat med 2 andra lurar med samma problem.

Läst på utländskt forum att de fått sina bilars infotainmentsystem uppdaterat. Men kollade med min ÅF idag o de hade absolut inte hört talas om detta.

Nån mera med samma problem? Nån som fått det löst? Vilken version på mjukvaran då?
Annons

Re: Rundgång

4
SorentoUM skrev:Ja. Och detta är den senaste:
Bild
Vet du om den programvaran löser problemet?
Snackade med kundmottagaren på verkstaden i fredags o de visste inte om problemet eller att det skulle finnas ny programvara.

En annan från reservdelar på samma ställe svarade att: Jo det är så på de bilarna. Jag höll på att få tokspel. En bil för 370k ska väl för fan handsfreen funka att använda. Fick nått ryck på axlarna bara.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Re: Rundgång

5
Deflas skrev:
SorentoUM skrev:Ja. Och detta är den senaste:
Bild
Vet du om den programvaran löser problemet?
Snackade med kundmottagaren på verkstaden i fredags o de visste inte om problemet eller att det skulle finnas ny programvara.

En annan från reservdelar på samma ställe svarade att: Jo det är så på de bilarna. Jag höll på att få tokspel. En bil för 370k ska väl för fan handsfreen funka att använda. Fick nått ryck på axlarna bara.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Inte direkt förvånad. Finns det nån som kan nått om någonting längre? Eller e intresserad av att hjälpa kund.
Skriv svar

Återgå till "Niro Plug-In Hybrid"