Annons

Re: UVO i kommande

21
"planerat driftstopp" typ. Funktionen för att låsa/låsa upp dörrarna kommer att tas bort. Vi kan tacka GDPR-lagen för det.
Den kommer tillbaka igen, men tar en tid...

Och ja, driftsäker är den.
Men också under ständig utveckling och det har du accepterat när du installerade appen. För du läste väl allt det finstilta [emoji3166]
Annons

Re: UVO i kommande

22
HellboyElvis skrev:"planerat driftstopp" typ. Funktionen för att låsa/låsa upp dörrarna kommer att tas bort. Vi kan tacka GDPR-lagen för det.
Den kommer tillbaka igen, men tar en tid...

Och ja, driftsäker är den.
Men också under ständig utveckling och det har du accepterat när du installerade appen. För du läste väl allt det finstilta [emoji3166]
Visst, men vore trevligt om den fungerar mer än 50% av tiden...

Re: UVO i kommande

23
Hej

Tänkte fråga er som har plugin Niro 2019/2020 årsmodell och UVO appen. Vilka funktioner finns nu tillgängliga efter senaste uppdateringar. Hur mycket kan man egentligen styra och vad kan man monitorer via mobilen? Själv väntar jag på min Niro plugin som ska levereras senare i januari.

Re: UVO i kommande

24
bortek skrev:Hej

Tänkte fråga er som har plugin Niro 2019/2020 årsmodell och UVO appen. Vilka funktioner finns nu tillgängliga efter senaste uppdateringar. Hur mycket kan man egentligen styra och vad kan man monitorer via mobilen? Själv väntar jag på min Niro plugin som ska levereras senare i januari.
Start och stopp av laddning, låsning av dörrar, skicka POI. Det var väl ungefär det.
Skriv svar

Återgå till "Niro Plug-In Hybrid"