Annons

Re: GT line 2016 Gps och Radio

11
kiagubbe skrev:
Ronnie skrev: Vet du hur man får bort reklamen i "Here"? Den hoppar upp lite ibland, speciellt när man laddar ner kartor.

Ville jag kolla bensinstationer/parkeringar/taxi osv lokalt finns inget. Zoomar jag ut så jag ser en radie på ca. 7 mil som då innefattar Växjö och Halmstad, inget.
Eller funktionen gäller inte för Sverige?
Reklam? Märkligt, jag har aldrig sett skymten av någon sådan, men jag har adblocker i min iPhone, men tvivlar på att det är därför.......

I centrala Ljungby ser jag att ni har ni 6 st bensinstationer ;-)
Sökte mig först till Ljungby med "Vart vill du åka funktionen" - knappade sedan sedan på knappen "I närheten", valde sedan knappen "Bensin" och vips.......
Kan sedan zooma till lämpligt läge för fler eller färre stationer.
IMG_5452.PNG
Märkligt. :) Jag bor här och får inga träffar...
Reklam finns. Letade faktiskt på app store efter reklamfri version men det finns inte. Ja, ja. Testar vidare. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: GT line 2016 Gps och Radio

14
Märkligt....... Jag laddade just ned Maltas kartor (lämplig storlek) utan att få någon reklam.....

Jag har som sagt en content blocker på min iP (Purify), har ju långt innan den möjligheten kom haft HERE, men aldrig sett reklam där.
2020 KIA Niro 1,6 Hybrid DCT6 Pluspaket 1, vit
Har haft: alla tänkbara MB & BMW, men kör sedan några år KIA

Re: GT line 2016 Gps och Radio

15
Installerade precis Here enbart för att testa, ingen reklam alls... Och då kör jag inte med någon content blocker på min iPhone.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

Re: GT line 2016 Gps och Radio

19
Läste idag på kias sida att man bara får uppdatering av kartor ihop med service. Jag kör inte mer än just 1500mil per år, det betyder ju att jag bara får uppdaterat vart annat år!!! va e det för service. jag åker med husvagn ner i europa varje år o behöver nyaste kartan. 995 spänn vill dom ha om jag ska uppdatera bara kartan. Uppfattar ni det så också. detta va inget jag fick veta när jag köpte bilen.
Sportage 1,7 dct7 Special edition Infraröd 2017
Skriv svar

Återgå till "Elektronik, luftkonditionering och multimedia"