Annons

Serviceindikator

1
Hej första inlägget här :)

Jo är så att i torsdags hämtade vi ut våran helt nya ceed GT line (mycket trevlig bil) allt funkar som det ska, det enda jag funderar lite på är att när man knapparfram serviceindikatorn i färddatorn så står det bara "AV" testade att trycka på knappen på ratten utan att något hände, läste precis i instruktionsboken att om de stod "AV" så rekommenderar de att kontakta verkstad, men varför står det AV?
Annons

Re: Serviceindikator

2
HerrB skrev:Hej första inlägget här :)

Jo är så att i torsdags hämtade vi ut våran helt nya ceed GT line (mycket trevlig bil) allt funkar som det ska, det enda jag funderar lite på är att när man knapparfram serviceindikatorn i färddatorn så står det bara "AV" testade att trycka på knappen på ratten utan att något hände, läste precis i instruktionsboken att om de stod "AV" så rekommenderar de att kontakta verkstad, men varför står det AV?
Hallå. Jag hade samma problem på min nya ceed, körde bilen till verkstan och dom sa att dom glömt att sätta igång den via datorn. Det är inget man kan fixa själv. Efter det så börjar den visa dagar och mil till första servicen.
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"