Mitt andra inlägg här.
Precis nybliven ägare till en KIA Ceed Executive som jag tror att jag kommer att trivas bra med!
Har en del småsaker som jag tänker försöka få åtgärdat via garantin, och idag upptäckte jag en spricka i skinnet i förarstolens sitts. Någon som råkat ut för liknande skador och fått detta åtgärdat via garantin?
Förväntar mig att detta går på garantin fullt ut förstås, då det omöjligt kan vara normalt på tre år och 5900mil, men vad anser ni? Bör jag "sälja in" detta på något speciellt sätt vid reklamationen, eller?
Det är alltså förarstolen vänstra sits, mot förardörren.
Bilen är en KIA Ceed executive som är uttagen aug 2012, och har gått 5900mil.
Spricka i skinnet efter 5900mil... Garanti förhoppningsvis, eller??
1KIA Ceed Executive 2013.
Panoramaglastak, Öppningsbar sollucka, 7"-Navigator, Backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2zons klimatanläggning, elektrisk handbroms, AFLS, Lane Departure Warning System. Färg: Sand Track Metallic
Panoramaglastak, Öppningsbar sollucka, 7"-Navigator, Backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2zons klimatanläggning, elektrisk handbroms, AFLS, Lane Departure Warning System. Färg: Sand Track Metallic