Annons

Kia Ceed och Fifa edition?

1
Det finns ju "fifa edition" till bl.a. Sportage och Soul och även Ceed.
På fifamodellen av Sportage så är det backkamera, navigator och en bilstereo med slutsteg bashögtalare, alla högtalare av märket Infinity även glastak och skinnklädsel.

Finns detta även på Ceed? Navigator kamera och stereopaket glastak osv?

Hittade en annons på blocket, men inget om stereon där http://www.blocket.se/stockholm/Kia_Cee ... ?ca=21&w=3
"Info: Diesel, ceéd FIFA Edition+ innehåller 16" aluminiumfälgar, Eluppvärmd läderratt, Parkeringssensorer bak, Uppdaterad textilklädsel, Mörktonade bakre sidorutor, Farthållare, 2-zons klimatanläggning, Intetiördetaljer i pianolack, Regnsensor, Flexsteer justerbar servostyrning, Bluetooth, LED-ljus fram och bak, Panoramasoltak, Navigationssystem och backkamera."
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Kia Ceed och Fifa edition?

2
Någon på forumet som köpt en Ceed SW fifa edition?
Vad har den utöver komfortpaketet?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Kia Ceed och Fifa edition?

3
Jo ja och njae.
Har precis fått min Cee'd Limited ed. som jag inte kan skilja från Fifa ed. .
Den har glastaket, navigatorn och backkamera. Har försökt hittat skillnaden mellan de två men har väl inte grävt tillräckligt.

Har dock strul med röstuppringningen i den, säger man "Ring Nisse" så händer inget.
Har lånebil (Cee'd sw) för stunden som är så gott som basic men har blåtand och röststyrning och i den funkade allt klockrent! :wtf:

Så har någon ett svar på det så vore jag glad.

Re: Kia Ceed och Fifa edition?

6
Sebban74 skrev:Såg en begagnad med Fifa edition hos en bilhandlare. Det stod att den hade bi-Xenonljus. Det kunde jag inte få när jag köpte min Limited edition. Kan det vara skillnaden?
Jag gissar på att bilhandlaren har fel. Kolla om den även har navi och backkamera.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Kia Ceed och Fifa edition?

7
Sebban74 skrev:Såg en begagnad med Fifa edition hos en bilhandlare. Det stod att den hade bi-Xenonljus. Det kunde jag inte få när jag köpte min Limited edition. Kan det vara skillnaden?
Jag kikade på Ceed Limited Edition i nov 2014 och såg två handlare som listade bilen med xenon på bytbil.com.
När jag bad dem bekräfta detta kom båda tillbaka och sa att det var feltryck. Xenon finns bara till executive-varianten enligt Hedin.

Mvh Johan
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"