Annons

Tune-knappen

1
Hej,

jag har en fråga, vart hittar jag "Tune"-knappen som jag ska växla mellan pausa/spela när jag ska spela musik via blåtanden från telefonen...

Snälla hjälp mig! Vilken knapp menar de?

En förvirrad tjej :S
Cee´d SW -16 1,6 CRDI DCT GT-LINE, Dark Gun Metal
Annons

Tune-knappen

5
Jag brukar inte orka pausa så jag trycker bakåt bara och lyssnar om på låtarna istället.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.

Re: Tune-knappen

6
Jo, men min radio verkar vara i paus-läge, så när jag ansluter telefonen, så kommer de inge ljud. Och då säger den åt mig att trycka på Tune-knappen.. Får väl i värsta fall köpa en Aux-kabel...
Cee´d SW -16 1,6 CRDI DCT GT-LINE, Dark Gun Metal

Re: Tune-knappen

8
Vad har du för telefon?

Har hänt mej med att den liksom inte vill spela och då brukar jag stänga av BT på telefonen och sedan sätta på BT igen.

Funkar det om du startar låten vi telefonen?

Vill du spela med kabel så fungerar det alldeles utmärkt att ta usb kabeln du har till din telefon, blir ju bättre ljud med kabel dessutom :)
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013

Re: Tune-knappen

9
DavidB skrev:Vad har du för telefon?

Har hänt mej med att den liksom inte vill spela och då brukar jag stänga av BT på telefonen och sedan sätta på BT igen.

Funkar det om du startar låten vi telefonen?

Vill du spela med kabel så fungerar det alldeles utmärkt att ta usb kabeln du har till din telefon, blir ju bättre ljud med kabel dessutom :)
Har iPhone 5 :)
Får testa att stänga av BT.
Brukar starta låten via telefonen och då ser jag via telefonen att den spela låten men inge ljud.
Kanske ska köra med kabel då, får man ju laddning också :)
Cee´d SW -16 1,6 CRDI DCT GT-LINE, Dark Gun Metal

Tune-knappen

10
Vänta tills telefonen kommer upp i displayen på skärmen i bilen
med batterilängd och mottagning sen sätter du på play.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"