Annons
Annons

Re: Sportage 2016

2
Angående nya sportage tycker jag att den ser lite för snäll ut, Enligt mig är tidigare modell snyggare! Man vänjer sig nog vid utseendet det brukar man ju göra, den kanske är snyggare irl än på bild

(Har inte provkört bilen, det var ju det denna tråd handlade om, men kan ju vara roligt att höra vad folk tycker om utseendet också)
Kia Cee´d SW 1,6 CRDi automat 2013 : Dark Gun Metal Metallic eberspächer & perma5

3
Nya QLe:n = Mycket snyggare irl än på bild. Härlig gedigen känsla i hela bilen. Inredningen påminner starkt om Sorento. Körmässigt väldigt lik SL/SLe. Finns äntligen med bensinturbomotor (ej provat denna)

Re: Sportage 2016

5
Ser mycket(!) bättre ut när man ser den i verkligheten. Kan absolut tänka mig en sån efter Ceeden. Skillnaden på gamla och nya känns lite som Faceliftet på gamla Ceed till nya Ceed.
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic

Re: Sportage 2016

7
Har kollat på bilen irl och blev riktigt förvånad, Bilen var sjukt snygg. Sportage 2016 gör sig inte bra på bild men när man ser den live är det en helt annan bil
Kia Cee´d SW 1,6 CRDi automat 2013 : Dark Gun Metal Metallic eberspächer & perma5

Re: Sportage 2016

8
Kanske, men första imtrycket gäller. Svårt att ändra och min hjärna går direkt till juke, hur katten de tänkte i japan då den gjordes vet jag inte, nu har kia gått dit oxå.
Kia Cee´d Special edition 2, 1,6 crdi 2015, Dark gun metal.

Återgå till "Generella diskussioner"