Annons
Annons

Re: Sportage 2016

25
kia ceed skrev:Tycker det är lite snålt att inte bjuda på däcken gör dom alltid ju.
Jag har köpt nya bilar av lite olika märken senaste åren men har aldrig blivit bjuden på några vinterdäck. Oavsett listpris på bilen.
Kia Ceed SW CRDI GT Line -16
Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI -14
Volkswagen Passat TDI 4-motion -08

Re: Sportage 2016

26
Westman skrev:
kia ceed skrev:Tycker det är lite snålt att inte bjuda på däcken gör dom alltid ju.
Jag har köpt nya bilar av lite olika märken senaste åren men har aldrig blivit bjuden på några vinterdäck. Oavsett listpris på bilen.
Samma här, har nog aldrig fått några vinterdäck på köpet.

Re: Sportage 2016

27
Okej jag har alltid lyckats med det så även denna gång efter snack med en otroligt bra säljare blev en beställning på en.


339.800

CRDI 2.0 AWD Automat, GT Line Infra red
med vinterdäck.

Supernöjd första gången man köper en så pass dyr bil och lyxig känns som en Bmw eller Audi klass

Re: Sportage 2016

29
kia ceed skrev:Okej jag har alltid lyckats med det så även denna gång efter snack med en otroligt bra säljare blev en beställning på en.


339.800

CRDI 2.0 AWD Automat, GT Line Infra red
med vinterdäck.

Supernöjd första gången man köper en så pass dyr bil och lyxig känns som en Bmw eller Audi klass
Klart säljaren kan skicka med vinterdäck när han inte ger dig nån rabatt alls på bilen.
339800 är ju kampanjpriset rakt av från Kia
Tesla Model 3 LR AWD
Såld: Kia eNiro Adv Plus Tech

Sportage 2016

30
kia ceed skrev:Hej!

Vad fick ni för leveranstid min kommer om 7-8 veckor kommer bli långa veckor :)
Min black pearl fanns hemma. Beställde den först av alla i Linköping och utan provkörning ;). Nu ska det ta ända till augusti innan de kan leverera svarta igen enligt säljaren.

Återgå till "Generella diskussioner"