Annons
Annons

Sportage 2016

42
ErikViking skrev:På min bil, torkar inte vindrutetorkarna ordentligt i mittens nederkant av vindrutan (ca 15-20 cm stor yta). Hur är det på er nya Sportage?
Tänkte på det idag o är så på min med. Spolarvätskan når inte dit. Att inte alla monterar spolarmunstyckena på torkararmarna.

Re: Sportage 2016

43
WoberT skrev:
ErikViking skrev:På min bil, torkar inte vindrutetorkarna ordentligt i mittens nederkant av vindrutan (ca 15-20 cm stor yta). Hur är det på er nya Sportage?
Tänkte på det idag o är så på min med. Spolarvätskan når inte dit. Att inte alla monterar spolarmunstyckena på torkararmarna.
Lite dåligt faktiskt, de når även lite dåligt längst nere till höger också.

Re: Sportage 2016

44
Har provkört nya Sportage 2016 ett par gånger och bestämt mig att byta :) Idag kör jag en Sportage 2012 och min känsla är ju att KIA verkligen har uppgraderat nya bilen 100 % :) Vilket var avgörande för mig....fantastisk bil den nya :) Det enda som jag känner som negativt med den nya bilen är dörrarna som har samma problem som min 2012....lätta och man måste ta i lite för att stänga. Bilen jag har bestämt mig för är en KIA Sportage 2016 GT Line Black Pearl aut :) Helt underbar

Re: Sportage 2016

45
kalleW skrev:Har provkört nya Sportage 2016 ett par gånger och bestämt mig att byta :) Idag kör jag en Sportage 2012 och min känsla är ju att KIA verkligen har uppgraderat nya bilen 100 % :) Vilket var avgörande för mig....fantastisk bil den nya :) Det enda som jag känner som negativt med den nya bilen är dörrarna som har samma problem som min 2012....lätta och man måste ta i lite för att stänga. Bilen jag har bestämt mig för är en KIA Sportage 2016 GT Line Black Pearl aut :) Helt underbar
Ja, visst är den underbar att köra, en helt annan bil som du säger.
Du tar en exakt som jag har:-)

Hämtade ut min bil från WellKept i morse, efter att ha lagt på lackskydd på den...önskar den kunde glänsa hela tiden som den gör just nu;-)

Re: Sportage 2016

48
Ingen som vet om det går att ladda ner någon online manual någonstans. Eller finns det inget sökt men inte hitatt ngot vore ju kul kunna skumma igenom den innan man får bilen v 17 långt dit blir tokig älskar att köra denna bil!!!!

Återgå till "Generella diskussioner"