Annons

Lite aktivitet

1
Halloj där! Har varit iväg från forumet ett tag och när jag nu hittar tillbaka verkar det som att forumet tynar bort.
Inte alls den aktivitet som förut. Har Sportageägarna hittat nån annan arena?
Sportage 1,7 crdi 2015 SE
Drar på somrarna runt på en Knaus Sport 420 QD Husvagn på 1200 kg
Annons

Re: Lite aktivitet

3
Tyvärr har jag inte ekonomi att göra reklam något vidare, drar kostnaderna helt själv för domän samt webbhotell. Jag har inga inkomster på detta forum. Fick erbjudande om reklam, men då ville de ha både över och under texten samt i höger och vänster marginal på de flesta sidor. Gillar inte reklam, så jag struntade i det.

Tynar det så går det ju alltid att lägga ner det, men det vill jag iofs inte....
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Lite aktivitet

4
Kunde vara kul att se en sammanställning över kostnaderna. Vi kanske kan vara fler som delar bördan. Forumet kan vara till stor hjälp för oss med KIA-bilar, tips, erfarenheter och varningar. Hör gärna av dig. //Mikke
Sportage 1,7 crdi 2015 SE
Drar på somrarna runt på en Knaus Sport 420 QD Husvagn på 1200 kg

Re: Lite aktivitet

5
Det finns ju en knapp längst ner.
Bild
Sedan jag och Morgan tog över för 3-4 år sedan, eller om det var längre (Morgan hoppade av våren -14, numera Toyotaägare) så hade det kommit in 529kr. till för en månad sedan.

Det är inga stora kostnader, under 1500kr./år för domän + webhotell + min gratistid. :)
Men jag tycker inte jag har utrymme till mer av min privatekonomi....
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Lite aktivitet

6
Mikke skrev:Kunde vara kul att se en sammanställning över kostnaderna. Vi kanske kan vara fler som delar bördan. Forumet kan vara till stor hjälp för oss med KIA-bilar, tips, erfarenheter och varningar. Hör gärna av dig. //Mikke
Om du är Mikael S, får jag tacka för bidraget. :)

Som det är nu så kontaktar jag min förra kollega de få gånger jag behövt få fixat i forumprogramvaran eller annat gällande ftp bilder och nya avdelningar.

Kostaderna är inte lika stor grej som min okunskap om "phpBB® Forum Software" eller html.
Om jag kunnat mer så hade jag släppt in lite mer reklam. Men då a v den typen man styr själv. Inte googleannonser och liknande. Jag har fått en del frågor, inte många, men några. Tänkte även om man kunde köpa lite reklam/exponering via Facebooksidan.
Men hör gärna av dig via PM...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Generella diskussioner"